NİŞANLIM SOĞUK DAVRANIYOR SOĞUK KONUŞUYOR?

Arkadaşlar ben 19 yaşında nişanlı bir kızım. Nişanlımla buluştuğumuzda o kadar güzel davranıyor ki bana aşık diyorum ama eve gelir gelmez başka biri oluyor telefonda. Telde konuşuyoruz bazen çok güzel konuşuyor bazense soğuk. O öyle konuşunca ölmek istiyorum o kadar çok pişman oluyorumki onunla evlendiğime. Sonra konuşunca tekrar güzel konuşuyor yardım edin şu adamı nasıl kendime deli divane aşık ederim? Bana deliler gibi bağlansın istiyorum?
(Görücü usülün nişanlandık)
(Ayrıl demeyin mümkünatı yok)😔😔
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Güncellemeler
+1 yıl
Güncelll
NİŞANLIM SOĞUK DAVRANIYOR SOĞUK KONUŞUYOR?
Cevapla