Arkadaşlar merhaba. Öncelikle uzun olmasına rağmen okuyup yardımcı olmak istediğiniz için teşekkür ederim ❤️
Benim gönlümü kaptırdığım biri var ve bu kişi abimin arkadaşı. Konuştuk, bana çok sevecen yaklaştı beni rencide etmedi, küçük görmedi onu sevdiğim için.
Onunla sadece bir kere buluşabildik ve onda da kendim olamadım maalesef :') beni sessiz sıkıcı biri olarak görüyor olabilir bu yüzden. Bu beni bir tık üzüyor :')
İlk buluşmamız için üç defa randevulaştık çünkü ikisinde beni hep ekti işim çıktı diye (çalışıyor bu yüzden takılmadım kesinlikle.). Ama akşam bu süreler hep akşam boş oluyorum akşam buluşsak daha iyi olurdu diyordu. İlk buluşmamız sabahın saat 9.30unda oldu.
Buluşmamızdan bir ay sonra falan (o zamana kadar zaten dört beş günde bir beş dk ya konuşuyorduk ya konuşmuyorduk) yanlış yaptığımızı ve konuşmasak daha iyi olacağını söyledi. Tamam dedim ve üstüne tek kelime etmeden konuşmayı sonlandırdım.
Ama doğum günü geldiğinde tabiki kutlamak istedim ve mesaj attım. Yine çok samimi davrandı bana ve bir ara buluşalım yine dedi. Ben de bu buluşma işine girişmek istemediğimi, eğer buluşmak istiyorsa kendisinin ayarlayıp bana haber etmesini söyledim. Ve gün geldi ayarladı.
Ramazandı ve iftardan sonraya ayarladık. (abime yakalanırsam arkadaşım diyebileceğim bir erkek olmadığı için çok ince planlar yaparak ayarlıyorum tüm buluşmaları) akşam vakti çıkmama izin vermeyeceklerini önceden de belirtmiş olmama rağmen ramazan dolayısıyla ayarlayabilirim dedim ve ayarladım tüm ev halkını buna.
Daha sonra buluşacağımız günün sabahı bana plan iptal bir iki gün sonraya ayarla diye mesaj attı. Ben de çok sinirlendim (belli etmedim). Ayarlayamam evdekileri zor ayarlıyorum başka sefere diye mesaj attım.
Sonra tabiki bütün evi o plana göre ayarladığım için onlara söylediğim gibi arkadaşımla iftar yemeğine gittik. Yemek sırasında beni aradı ve mesaj attı neredesiniz diye. Yerimizi söyledim
Ne oldu dedim. Tamam başka sefere ayarlarız dedi ve bitti konuşma. Daha sonra akşam oradan kalktığımızda arabayla yanımızdan geçti :') orada olmasına rağmen gelmemiş olması beni gerçekten çok üzdü.
O günden sonra üç defa daha gördüm onu. Bir tanesinde beni gördü hatta abim yanımdaydı o da arabadaydı. İndi arabadan abim de yanına gitti sarıldılar ama ben yoluma devam ettim. O gün de bayram arefesiydi.
Bana hiç mesaj atmadı. Ne bir bayram mesajı ne başka bir şey. Buluşmayı ayarladığımız günün üstünden 20 gün geçti. Onu özlüyorum. Wp'ta da çok aktif olmuyor. Merak ediyorum. Ama benden soğudu mu ne oldu kestiremiyorum. Yazsam ne tepki verir anlayamıyorum. Kendisi bir tık egolu ve çevresinde buna benzer bir şey olduğunda o kişiyi takmayabilecek biri.
Ne yapayım ben şimdi yazayım mı? Koç burcu detayını da vereyim. :') kalbim kırık cevap bekliyorum sizden. Belki de bir avuç avutulma..
Benim gönlümü kaptırdığım biri var ve bu kişi abimin arkadaşı. Konuştuk, bana çok sevecen yaklaştı beni rencide etmedi, küçük görmedi onu sevdiğim için.
Onunla sadece bir kere buluşabildik ve onda da kendim olamadım maalesef :') beni sessiz sıkıcı biri olarak görüyor olabilir bu yüzden. Bu beni bir tık üzüyor :')
İlk buluşmamız için üç defa randevulaştık çünkü ikisinde beni hep ekti işim çıktı diye (çalışıyor bu yüzden takılmadım kesinlikle.). Ama akşam bu süreler hep akşam boş oluyorum akşam buluşsak daha iyi olurdu diyordu. İlk buluşmamız sabahın saat 9.30unda oldu.
Buluşmamızdan bir ay sonra falan (o zamana kadar zaten dört beş günde bir beş dk ya konuşuyorduk ya konuşmuyorduk) yanlış yaptığımızı ve konuşmasak daha iyi olacağını söyledi. Tamam dedim ve üstüne tek kelime etmeden konuşmayı sonlandırdım.
Ama doğum günü geldiğinde tabiki kutlamak istedim ve mesaj attım. Yine çok samimi davrandı bana ve bir ara buluşalım yine dedi. Ben de bu buluşma işine girişmek istemediğimi, eğer buluşmak istiyorsa kendisinin ayarlayıp bana haber etmesini söyledim. Ve gün geldi ayarladı.
Ramazandı ve iftardan sonraya ayarladık. (abime yakalanırsam arkadaşım diyebileceğim bir erkek olmadığı için çok ince planlar yaparak ayarlıyorum tüm buluşmaları) akşam vakti çıkmama izin vermeyeceklerini önceden de belirtmiş olmama rağmen ramazan dolayısıyla ayarlayabilirim dedim ve ayarladım tüm ev halkını buna.
Daha sonra buluşacağımız günün sabahı bana plan iptal bir iki gün sonraya ayarla diye mesaj attı. Ben de çok sinirlendim (belli etmedim). Ayarlayamam evdekileri zor ayarlıyorum başka sefere diye mesaj attım.
Sonra tabiki bütün evi o plana göre ayarladığım için onlara söylediğim gibi arkadaşımla iftar yemeğine gittik. Yemek sırasında beni aradı ve mesaj attı neredesiniz diye. Yerimizi söyledim
Ne oldu dedim. Tamam başka sefere ayarlarız dedi ve bitti konuşma. Daha sonra akşam oradan kalktığımızda arabayla yanımızdan geçti :') orada olmasına rağmen gelmemiş olması beni gerçekten çok üzdü.
O günden sonra üç defa daha gördüm onu. Bir tanesinde beni gördü hatta abim yanımdaydı o da arabadaydı. İndi arabadan abim de yanına gitti sarıldılar ama ben yoluma devam ettim. O gün de bayram arefesiydi.
Bana hiç mesaj atmadı. Ne bir bayram mesajı ne başka bir şey. Buluşmayı ayarladığımız günün üstünden 20 gün geçti. Onu özlüyorum. Wp'ta da çok aktif olmuyor. Merak ediyorum. Ama benden soğudu mu ne oldu kestiremiyorum. Yazsam ne tepki verir anlayamıyorum. Kendisi bir tık egolu ve çevresinde buna benzer bir şey olduğunda o kişiyi takmayabilecek biri.
Ne yapayım ben şimdi yazayım mı? Koç burcu detayını da vereyim. :') kalbim kırık cevap bekliyorum sizden. Belki de bir avuç avutulma..
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer