Arkadaşlar hata yaptıktan sonra yaptım hatayı aşağıda yazcam nasıl elinde tutarsın bir yolu var mı?

Ben birine aşık oldum daha ilk akşamdan seviştik şimdi de bir dünya bahane uyduruyor biliyorum imkansız ama bunu geri döndürmemin beni sevmesinin bir ihtimali yok mu?
Arkadaşlar hata yaptıktan sonra yaptım hatayı aşağıda yazcam nasıl elinde tutarsın bir yolu var mı?
Cevapla