Ben 18 o 27 yasinda oluru var mi sizce erkekler boyle iliskiler hakkinda ne dusunuyor?

Calistigi yerde tanistik neredeyse 6 ay 1 sene olacak surekli ara ara 2 ayda bi 1-2 hafta flort halinde konustuk benim icin cok bi onemi yoktu cunku 27 yasindaki birinin 18 yasindaki biri hakkinda nasil dusuncelere sahip olacagini az cok tahmin ediyordum o yuzden hic ciddi konusmadim yani beni oldugum gibi tandigini sanmiyorum ama surekli aklima geliyor keske duzgunce konussaydim beni tanima firsatini verseydim diyorum ama yas farki aklimi cok karistiriyor bazi arkadaslarim onun bi onemi yok diyor ama bilemiyorum sonucta onun gozunde 18 yasinda bi ergenimdir diye dusunuyorum kendi yasitlarimla konusamadikca anlasamadikca hata mi yaptim diyorum erkekler ozellikle sizin yorumlarinizi cok merak ediyorum ne dusunuyosunuz?
Ben 18 o 27 yasinda oluru var mi sizce erkekler boyle iliskiler hakkinda ne dusunuyor?
Cevapla