Calistigi yerde tanistik neredeyse 6 ay 1 sene olacak surekli ara ara 2 ayda bi 1-2 hafta flort halinde konustuk benim icin cok bi onemi yoktu cunku 27 yasindaki birinin 18 yasindaki biri hakkinda nasil dusuncelere sahip olacagini az cok tahmin ediyordum o yuzden hic ciddi konusmadim yani beni oldugum gibi tandigini sanmiyorum ama surekli aklima geliyor keske duzgunce konussaydim beni tanima firsatini verseydim diyorum ama yas farki aklimi cok karistiriyor bazi arkadaslarim onun bi onemi yok diyor ama bilemiyorum sonucta onun gozunde 18 yasinda bi ergenimdir diye dusunuyorum kendi yasitlarimla konusamadikca anlasamadikca hata mi yaptim diyorum erkekler ozellikle sizin yorumlarinizi cok merak ediyorum ne dusunuyosunuz?
AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Sen belki Şu an cok farkinda degilsin ama seneye birçok konuda fikirlerin değişecek en sevdiğin fotoğrafın artık gözüne o kadar güzel gelmeyecek eskiden cok bayilmadigin yemekleri belki seneye çok severek yiyeceksin. Birsuru tecrube kazanicaksin hayatinda birsuru ilkler olucak. Her sene daha özgüvenli ve kendini anlayan biri olacaksın. Kendimden bunu çıkardım bu yas araliginda genelde böyledir.. Demem o ki o tüm bunları atlatmış, sen daha yeni hayata atılıyosun. Son olarak bu yaşlarda neyin eksikse karşı tarafta ondan varsa etkilenirsin. Örn, parasız bir dönemdesindir zengin biri seni etkiler güvensiz bir zamandasın düzgün insanlar seni etkiler hormonlarinin arttigi donemdesindir yakisikli tipler seni ceker bu boyledir o yuzden karakter oturmadan bu islere girme derim.
Ekstra olarak ben psikoloji bölümüyle ilgilenen bir insanım okuduğum her kitapta da kişilikler (kisilik bozukluklari, insanlarin baglanma sekilleri vs) tanimlamak icin bireyin en az 21 yaşında olması ortalama bulunur.
iste benim yas araligim su an bu donemde oldugu icin o da beni buyuk ihtimalle bu sekilde goruyor ama ben senin dedigin bu tecrubeleri ne yazik ki cok erken yaslarimda edindim yakisikliligindan ya da parasindan etkilenmiyorum fiziksel ya da maddi olarak bakacaksak kiyaslamayi pek sevmem ama ondan daha iyiyim diyebilirim kendi yasitlarimla ya da 2-3 yas buyuklerle bile anlasamiyorum sohbetleri bile olmuyor ama onunla gercekten duzgunce sohbet edebilmek digerlerinin yaptigi ergence sakalari ya da davranislari onda gormemek bir konu hakkinda gerçekten munakasa edebilmek beni etkiledi aslinda ama karsidaki bi erkek ve 27 yasinda bilemiyorum hayatim yeterince zor gidiyor bir seylerin benim zorlamamla olmasini da pek istemem kafam karisik yani
Anladım seni dusuncelerin ciddi olmasindan yana ama bana kalırsa biraz daha beklemelisin fikirlerin gercekten degisebilir. Ustelik evlilik dusunuyosan basli basina sorumluluk demek o yuzden hersey zamanında guzel bazi seylerin tadini cikarmaya bak. Maddi , manevi, fiziksel ruhsal her turlu kendini eksik hissetmediginde saglikli karar alırsın hazirsin demektir. Tabii bunlar benim fikirlerim..
Yok evlilik dusunmuyorum ya naptin ahahha sadece bi iliskiden bahsediyorum maddi manevi olarak kendimde bir eksik gormuyorum su an kendim geciniyorum annemle ilgileniyorum kendime gore sorunlarim var ama kendimi idare ediyorum artik yoracak bi iliski istemedigimden ve yasitlarimla ilgili sorunlardan dolayi aklima takilan bir konuydu ilgin ve dusuncelerin icin tesekkur ederim
Yaş farkı çok fazla. Bence bir ilişkide yaş farkı en fazla 4-5 olmalı
Normal sartlarda evet ama ya anlasamiyorsak
Bence açıl ve güzelce konuş zamanı geri saramazsin pişman olmakta var ısın sonunda
Aklimda o da var daha once hic boyle bir sey yapmadim ama iste ilk ben ciddiye almayarak konustum o ciddiydi simdi onun da ciddi olacagini sanmiyorum kendimi aciklamam gercekten tanitmam gerekecek ve en onemli olaylardan biri de yas farki ahahahah az cok tahmin edebiliyorum yani sizin yaslariniz daha dogrusu 27 yaslarindaki bi kisinin 18 yasindaki birine nasil bi yaklasim ile yaklasacagini aslinda bu konuda dusuncelerinizi merak ediyordum siz olsaydiniz ne dusunurdunuz
Yaş bence problem değil önünde problem edeceğini sanmam tabi bide hayatında birisi var mı onun Bilmiyorum Ama sende bilmiyorsan bi sor bodoslama girme benim Tavsiyem görüşüm yaşini düşünmeden konuşmak hem 27 yaşında daha olgun birisi konulara daha ılımlı yanaşır yani
Hayatinda birisi olmadigini biliyorum onun da isi geregi belli araliklarla karsilasmak zorunda kaldigim birisi olmasi ve ilk baslarda hic ciddiye almadigim icin kendimi yanlis tanitmamdan oturu cekiniyorum yine de yorumlarin ve vaktini ayirdigin icin tesekkur ederim
Git konuş ne olabilir en fazla olmaz der en azından acaba söyleseydim olabilirmiydi diye pismanlik olmaz belkide oda seni bekliyor
Ahahahha cok gaza geldim benim hakkimda ne dusundugunu bilemiyorum ama cevrem genel olarak iste senin hakkinda bu sekilde dusunuyodur yani bos yere konusmaya gerek yok diyor cok cevremi takan bir insan degilim ama bu biraz da benim dusuncem oldugu icin bilemiyorum altan..
Yanı senin hakkındaki düşüncem ona karşı bi sevgi var icinde olur senden de o kabul etmesede sonuna kadar savaş, savaşan her zaman kazanır 😎👍
Ahahahah oyle diyosun bakalim artik cok sagol tekrardan
Faydam olduysa ne mutlu bana sevenler kavuşur insallah Eğer konuştuktan sonra bi yanıt alıp beni bilgilendirirsen merak ettim bende 🤔😂
Baban yaşında adam ya
Doydu konusmaya
Konusmayi o degil ben bitirdim zaten eger o bitirseydi bunu dusunmezdim bile ahahah
Sen doydun o zman hfnhk
Maalesef yok
Benim dusundugum sekilde bi dusunuyosunuz
Yeter misin ona
yasitlarima fazla geldigime gore ona da yeterim diye dusunuyorum
Uhuuu çok güzel