Tüm mesajları ben atıyorum, o yazmıyor. Beni sevmiyor mu?

tamam mesajları ben atıyorum. Flörtleşıyoruz. Ilk mesajı atanda bendim. Hala öyle. Ben yazmadıkça yazmıyor. Çevrım içi ama yazmıyor istemiyor mu
Hayır ıstemıyor İstese yazardı
Hayır senı seviyor senden bekliyor
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
+1 yıl
Guncel
Güncellemeler
+1 yıl
Aynı yaştayız kızla sizce
Tüm mesajları ben atıyorum, o yazmıyor. Beni sevmiyor mu?
Cevapla