Ben enayi miyim? Eski sevgiliyi unutamamak? İhanet ediyormuş hissi?

Eski sevgilimi unutamıyorum ya aslında onunla konuşurken midem bulanıyor ama o yokken de konuşmak istiyorum özlüyorum bu arada yüzyüze hiç görüşmedik uzak mesafe ilişkisiydi bizimki her neyse benim babam yok yani terk etti gitti tabii bu benim karşıma çıktı şiirler yazıyor, ilgi gösteriyor beni seviyor hayaller falan kuruyoruz ama hiç kabullenemedim sanki onunla konuşurken ilerde evlenceğim kişiye ihanet ediyormuşum hissine kapılıyordum🥺 Bu neden böyle oluyor?
Ben enayi miyim? Eski sevgiliyi unutamamak? İhanet ediyormuş hissi?
Cevapla