Neden aldatmasına rağmen bana bisiler aliyor sürekli mutlu etmeye çalışıyor, neden sizce?

uzak mesafe ilişkisi yaşıyoruz üni nedeniyle bayağı uzak bir şehire gitti ve beni 6 7 kişiyle aldattığını ogrendim , sonra beni suçlayarak benden ayrıldı. Her yerden engelledi hakkımda kötü konuştu.
gelmesine yakın pişman olduğunu beni görmek istediğini söyledi.
buluşunca bana bir sürü şeyler almaya sürekli benimle vakit geçirmeye çalıştı.
beni cepte tutmak için mi yoksa cidden pişman olduğundan mı sizce
Neden aldatmasına rağmen bana bisiler aliyor sürekli mutlu etmeye çalışıyor, neden sizce?
Cevapla