İlaç yazdırmaya gittiğim doktor benden hoşlandığını söyledi. İnanmalı mıyım?

Düzenli olarak sağlık ocağında ilaç yazdiriyorum. Adam zaten ilk günden beri bana bir nazik bir guleryuzlu davraniyordu. 3 gidisimde benden hoslandigini ve aklindan cikaramadigini soyledi. Ben sok tabi. Birde genc de degil tas patlasin 35 vardir. Bende 1 ay oldu 20 yaşına basalı. Neyse bir sey demeden cıkıp gittim.
Güncellemeler
+1 yıl
İlgilendiğin için tskk ederim. @Kürkmantoluhayri💛
İlaç yazdırmaya gittiğim doktor benden hoşlandığını söyledi. İnanmalı mıyım?
Cevapla