8 yıllık arkadaşım beni sattı ama onu hala çok seviyorum, hayatımda hep 2. plana atıldığım için onu bırakmak istemiyorum napayım?

8 yıldır arkadaşız ve arkadaşlığımız boyunca şakayla karışık görünüşümle dalga geçti ama ben onu seviyorum. Yalnız olduğumuzda çok iyi anlaşıyoruz ve eğeleniyoruz. Bağımlı gibi sürekli onun sevdiği şeyleri alıyorum ama ben de artık bıktım. Bunun yanında 3 yıllık sanal arkadaşımda beni sattı. Sürekli 2. plana atılıyorum ve bu durumdan bıktım. Yalnız kalmaktan çok korkuyorum. Ne yapmam lazım?
8 yıllık arkadaşım beni sattı ama onu hala çok seviyorum, hayatımda hep 2. plana atıldığım için onu bırakmak istemiyorum napayım?
Cevapla