Tanıştırmakla hata mı yaptım, bundan sonraki tavrım nasıl olmalı?

Sevgilimle kız kuzenimi tanıştırmıştım. Sevgilim beni aramış ama orada olmadığım için telefonumu kuzenim açmış baya bi sohbet etmişler. Kuzenimin yanına giderken baya bi gülüşme sesleri duydum daha yeni tanışmalarına rağmen fazla samimiydiler. Sonrasında sevgilime ne konuştuklarını sordum. Kuzenim benim için çok saf çok masum gibisinden şeyler söylemiş, sevgilim de öyle ama ben onu biraz bozdum demiş sonra da kuzenim yeter ki sen boz demiş. Bu muhabbet aşırı derecede midemi bulandırdı. O kadar rahatsız oldum ki. Sevgilimle kuzenimin yanında tartıştığımız zaman da kuzenim sürekli onu koruyor konunun ne olduğunu bilmediği halde neden çocuğa soğuk yapıyosun tarzında şeyler söylüyor benim yanımda olması gerekirken olayı bile bilmeden sevgilimi bana karşı savunuyor. Bu durum beni çok rahatsız etmeye başladı. Bunları tanıştırmakla hata mı yaptım yoksa ben mi kafam da kuruyorum eğer hata yaptıysam bundan sonra ne yapmalıyım ikisine karşı tavrım nasıl olmalı bilmiyorum.
Tanıştırmakla hata mı yaptım, bundan sonraki tavrım nasıl olmalı?
Cevapla