Ne yapmam gerektiğini bilmiyorum. Siz söyleyin sizce bu durumda ne yapılmalı?

3 yıldır evliyiz. Eşimin ailesi ile çok sorunlar yaşadık. Eşim sorunlarımız arasında genelde suskun kalmayı tercih etti. Ben bunu aslında pek önemsemedim eşimi seviyorum o beni savunamasada ben kendi kendimi savunurum dedim hep. Eşim beni çok sevdiğini söylüyor ve biliyorum seviyor ve bende aynı şekilde onu seviyorum. Bir çok şeye de bu yüzden katlanmistim zaten. Ama sadece bu dehil aramızda başka türlü ciddi sorunlarda var ve bizim sevgimiz bizi mutlu etmeye yetmiyor daha dogrusu beni. Ne kadar seversem seviyim hep acı çekiyorum ve üzülüyorum. Ne yapicagimi bilmiyorum
Ne yapmam gerektiğini bilmiyorum. Siz söyleyin sizce bu durumda ne yapılmalı?
Cevapla