Çok iyi sohbet edebildiğiniz biriyle ilişki çıkar ilişkisi mi olur?

Yakın bir erkek arkadaşim var ve onunla baş başa oturup saatlerce her şey hakkında sohbet edebiliyor ve birbirimize bakıp dahi birbirimizi anlayabiliyoruz. Ayni tonda yürüyen farklı iki insan gibiyiz. Ve ben onunla öpüştüğüm bir rüya gördüm (bilinc altinda istedigim şey bu da olabilir ama ). O saatten sonra ona tam olarak o gözle bakmaya devam ettim. Ama bir hata yapıp arkadaşlığımızı da bozmak istemiyorum ama onunda bana karşı samimi davranışları var. Yani tam evet diyemiyorum çünkü sanki ikimizde saklayarak oynuyoruz bu oyunu gibi ya da ben öyle yoruyorum. Ve onunla sohbetinden ya da arkadaşlığımızdan dolayı bir iliskiye başlasam bu ne tür bir iliski olur. Sevgi üzerine mi hayranlık mi ne tam bilemiyorum. Yorumlariniza ihtiyacim varrr ne yapmalı nasıl ilerlemeliyimmm😇🥰
Çok iyi sohbet edebildiğiniz biriyle ilişki çıkar ilişkisi mi olur?
Cevapla