Sürekli beni üzen yıpratan kişiden uzak durmam benim için daha hayırlıymis bunu öğrendim?

Üzülüp ağlardım arada yine üzülüyorum çünkü bana kötü davranan birisini seviyordum değişik gerçekten elimde olmadan kapıldım fakat kalbim seviyor tabiki bakıyorum şimdi ayrıldık ama zaman geçince gerçekten iyi ki olmaması gerektiğini anladım çünkü inşa kıymet bilenin yanında iyidir degmiyormus üzülmeye kimse için yıpratmaya kimsenin kötü sözünü çekmeye daima kendim olmam gerekirmiş?
Sürekli beni üzen yıpratan kişiden uzak durmam benim için daha hayırlıymis bunu öğrendim?
Cevapla