İnsanlardan iyice uzaklaşarak iyi mi yaptım?

Her insan bela ve dert getiriyor. Ya paramı yiyor, ya beni yargılıyor, ya psikolojik zorbalık yapıyor, ya menfaat ilişkisi kuruyor. Bıktım artık bütün bu saçmalıklardan. Artık kimseye telefonu bile açmıyorum.

İnsanlardan iyice uzaklaşarak iyi mi yaptım?
Cevapla