Sevgilim zorla göğüslerimi sıktı, o yüzden konuşmuyoruz sizce abartıyor muyum onun dediği gibi?

Dün akşam öpüşürken (daha 2. opusmemiz) elini mememe attı ben de çektim fakat yine aynısını yaptı ben yine çektim elini ama sonra zorla sıkmaya başladı durduramadim ben de. bir süre o şekilde sıkıp sonra gomlegimi açıp öpmeye yeltendi ve bağırıp kaktım anca öyle durdu şimdi de konuşmuyoruz ve bana seni istemem kötü bir şey d3gil abartıyorsun falan diyor sizce de abartıyor muyum zorla yapması kötü bir şey değil mi
Sevgilim zorla göğüslerimi sıktı, o yüzden konuşmuyoruz sizce abartıyor muyum onun dediği gibi?
Cevapla