Erkekler eşinizin size çiçek alması size ne uyandırıyor?

Hep erkekler alıyor biz kadınlar alsak ne düşünürsünüz?
Geçenlerde sevgilime doğum gününde hediyesinin yanında çiçekte almıştım bana teşekkür etti. Ama sizce içinden ne düşünmüştür yani toplumumuzda böyle şeyler nedense pek yaygın değil. Bu gibi durumlar size ne hissettirir? Bunu tekrar edip başka zaman yine almalı mıyım sizce? Neler düşünüyorsunuz?
Erkekler eşinizin size çiçek alması size ne uyandırıyor?
Cevapla