Hep erkekler alıyor biz kadınlar alsak ne düşünürsünüz?
Geçenlerde sevgilime doğum gününde hediyesinin yanında çiçekte almıştım bana teşekkür etti. Ama sizce içinden ne düşünmüştür yani toplumumuzda böyle şeyler nedense pek yaygın değil. Bu gibi durumlar size ne hissettirir? Bunu tekrar edip başka zaman yine almalı mıyım sizce? Neler düşünüyorsunuz?
Geçenlerde sevgilime doğum gününde hediyesinin yanında çiçekte almıştım bana teşekkür etti. Ama sizce içinden ne düşünmüştür yani toplumumuzda böyle şeyler nedense pek yaygın değil. Bu gibi durumlar size ne hissettirir? Bunu tekrar edip başka zaman yine almalı mıyım sizce? Neler düşünüyorsunuz?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer