Ailelerim kadın erkek ayrımı yapmasından nefret ediyorum. bu nasıl çözülür?

Arkadaşlar benim ailem dahil mesela erkeğin takıldığı kız olunca ya da sevgilisi gayet anne baba bu durumu normal hatta gurur ve keyifle karşılıyor. Kız onların evine geliyor tatile geliyor ve aile övünerek bunu anlatıyor. Oğlumun kız arkadaşı var diye. Ama tamtersi kızın sevgilisi olduğunda aile kıza deli gibi baskı yapıyor suçlu ve kötü hissettiriyor. Ayrıca erkek arkadaşından nefret ediyor ve asla iyi davranmıyor. Ayrıca asla eve tatile çağırma ya da erkekle kalmasına sıcak bakmıyorlar. Kızlar hep gizlemek saklamak yalan söylemek ve ilişkisinden utanmak zorunda kalıyor. Niye? Çok saçma değil mi? İkisi de aynı ilişkiyi yaşıyorsa neden kadın ezilip dışlanırken erkek göklere çıkarılıyor. Sonra işte kadın ezilse dövülse de ailesine sığınamıyor. Aile umursamıyor. Ama erkeğin ailesi kızı mal gibi gördüğü için aman oğlumu mutlu etsin bizim evi de mutlu etsin kafasında kızı ezmeye çalışıyor. Ne bu erkek dünyası ya nefret ediyorum. Ailesi sahip çıkan ve değer veren kızlar ne kadar şanslı ama çok çok az.
Ailelerim kadın erkek ayrımı yapmasından nefret ediyorum. bu nasıl çözülür?
Cevapla