Ailelerin Kız-Erkek Evlat Ayrımcılığı?

Maalesef doğuda ki pek çok ülkede olduğu gibi ülkemizde de erkekler aileleri tarafından daha küçük yaşlardan itibaren kayırılmaya ve daha özgür yaşamaya alıştırılırlar. Bu son yıllarda biraz değişse de genel anlamda eski alışkanlıklar sürmektedir. Kızlar için ise durum daha farklıdır. Yerine göre ağır bir baskı altında kalan kızlar, duygularını ve şikayetlerini bile dile getiremezler kolay kolay. Peki arkadaşlar sizce ülkemizde sizin yaşadığınız ya da gözlemlediğiniz ayrımcılıklar ve farklılıklar yukarıdakilerden hangisi ya da hangileri olmuştur?
Miras Bölüşümü Sırasında Erkeğe Daha Çok Pay Vermek!
Eğitim Alma Hakkından Erkeği Daha Çok Yararlandırmak!
Kıyafet Konusunda Kız Çocuklarına Ağır Kurallar Koymak!
Ev İşlerini Sadece Kız Çocuklarına Yaptırmak!!
Dini Vecibelerin Yerine Getirilmesi Konusunda Kız Çocuklarını Baskı Altına Almak!
Erkek Evladın Başarılarının Daha Çok Önemsenmesi, Kız Çocuğunun İse Tam Tersi!
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Ailelerin Kız-Erkek Evlat Ayrımcılığı?
Cevapla