Maalesef doğuda ki pek çok ülkede olduğu gibi ülkemizde de erkekler aileleri tarafından daha küçük yaşlardan itibaren kayırılmaya ve daha özgür yaşamaya alıştırılırlar. Bu son yıllarda biraz değişse de genel anlamda eski alışkanlıklar sürmektedir. Kızlar için ise durum daha farklıdır. Yerine göre ağır bir baskı altında kalan kızlar, duygularını ve şikayetlerini bile dile getiremezler kolay kolay. Peki arkadaşlar sizce ülkemizde sizin yaşadığınız ya da gözlemlediğiniz ayrımcılıklar ve farklılıklar yukarıdakilerden hangisi ya da hangileri olmuştur?
Miras Bölüşümü Sırasında Erkeğe Daha Çok Pay Vermek!
Eğitim Alma Hakkından Erkeği Daha Çok Yararlandırmak!
Kıyafet Konusunda Kız Çocuklarına Ağır Kurallar Koymak!
Ev İşlerini Sadece Kız Çocuklarına Yaptırmak!!
Dini Vecibelerin Yerine Getirilmesi Konusunda Kız Çocuklarını Baskı Altına Almak!
Erkek Evladın Başarılarının Daha Çok Önemsenmesi, Kız Çocuğunun İse Tam Tersi!
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar