Sevdiğim çocuğa sevdiği kızı ayarladım ve şu an ağlayan benim ne yapıcağımı bilmiyorum?

Onunla 4 yıldır arkadaşız. Ben ona karşı aslında ilk yıldan bir şeyler hissetmeye başlamıştım bile ama hep içimde sakladım. Hep içimde üzüldüm. Bu sefer sevdiği kızı ona ben ayarladım. Başta her şey normal gibiydi ama onları beraber görmek çok ağır geldi ama yine dayandım. Ama bugün bana mesajlarının bazılarını attı ve bu sefer dayanamadım işte... Ahhh çok üzüldüm bir anda ağlamaya başladım üstelik o kötü halimle çokk tatlısınız yaa felan yazdım. Ben çok kötü tükendim ya zaten hiç bi zaman şu hayatta mutlu olamadım hep herkesi mutlu etmeye uğraştım ama ben yine mutsuzum ne olurdu eğer o kişi ben olsaydım ne olurdu o mesajları bana atsaydı şu an şunu ağlayarak yazıyorum gerçekten lütfen ne yapıcam artık dayanamıyorum ona açılamamda. çünkü 2 ay önce benim kankamda ondan hoşlanıyodu ben o zaman ondan hoşlanmıyodum felan kankam ona açıldı tabiki sevdiğim çocuk reddetti felan hatta onla kankaydı ama şu an nefret ediyo nedense bu yüzden ben asla açılamam en azından arkadaş kalayım ama bu sefer içinde parçalanan ben olucam ahhh yardım edin ne yapıcağm
Sevdiğim çocuğa sevdiği kızı ayarladım ve şu an ağlayan benim ne yapıcağımı bilmiyorum?
Cevapla