30 yaşından sonra sevgili işlerine zaman ayırmak mantıklı mı?

Meslek nedeniyle pek vaktim olmadı. JÖH'üm (Jandarma özel harekat / üsteğmen) dağ taş geziyoruz. O nedenle ortam müsait olmadı ve finansal açıdan kötü durumdaydım şu anda her şey yolunda. Şimdi karşıma birisi çıktı ve tam aradığım karakterde ama daha önce sevgilim olmadı ne yapacağımı bilmiyorum. Bunu kıza söylemedim. Benden buluşma bekliyor ama ne yapsam bilemiyorum.
Güncellemeler
+1 yıl
Bu olumlu bir şey mi yoksa beni mi geçiştiriyor?

https://www.hizliresim.com/9dw5ose
30 yaşından sonra sevgili işlerine zaman ayırmak mantıklı mı?
Cevapla