- Aşk İlişkileri konusunda 1,9b cevap paylaştı.
+1 yılHissettiğin yaştasındır derler. Bu işler senden geçti diye düşünüyorsan ilişki yapma. Ha yok ben bunu deneyimlemek istiyorum ve yalnız hayat çekilmiyor diyorsan da dene şansını. Her halükarda bu iş sende bitiyor.
Eğer ilişkiyi tercih edersen de konusu açılırsa durumunu ona açıkça söyle derim, şimdiye kadar hayatım hareketliydi çok gezdim haliyle çok ilişkim olmadı ama seni beğendiğim için denemeye değer diye düşündüm de.
Her insan özel hissetmek ister, sen de tam da bunu ona hissettirebilecek konumdasın. Senin için özel olduğunu bilmesini sağlarsan şansın var.20 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılAçıkçası kardeşim ben de 31 yaşındayım yani doğruyu söylemek gerekirse artık bu yaştan sonra da insanın belli bir düzen oturtması ve evlilik boyutunda eğer maddi imkana sahip ise, evlilik yapması daha mantıklı olacaktır Çünkü durmadan birileriyle flört etmek ya da birlikte olmak yani bu işin sonu yok Bir de bunun yaşlılığı ileriki zamanı düşündüğün zaman yalnız kalmaz öz konusu olacağı için insan yanına bir hayat arkadaşı isteyebilir.
Bu yüzden bence artık uygun bir mesleğin ve işin varsa helalinden evlilik yaparak eşinle vakit geçirmeni tavsiye ediyorum, bir defa nikahsız birliktelik zaten dinen de günahtır. Bu yüzden de bence mantıklı değil Üstelik evleneceği insanın da karşısındaki insana belli kriterler belli hedefler koyarak seçmesi daha mantıklı olur.
O yüzden hayırlısını isteyin ve helalinden evlilik yapın inşallah.00 Yorumla
+1 yılAsıl 30'dan sonra vakit ayırmak mantıklı. Çünkü her şey oturmuş ve çok daha ciddi olur.
Bugün uygunsan bir kahve içelim birlikte demen yeterli gerisi kendiliğinden gelişir. Öğrenilmesi gereken bir ayrıntı yok bence, doğal olman yeter.100 Yorumla
Aşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı. Kadınlar cesaretli erkekleri sever. Beğeniyorsan dile getir, görüşmek istiyorsan davet et… sen sana düşeni yap gerisi ona kalmış. Bunun deneyimle bir alakası yok.
01 Yorumla- +1 yıl
Deneyimli birisi daha rahat olmaz mı?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
62Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 28,4b cevap paylaştı.
+1 yılHayır ama belli şeyler olmadanda evlilik olmaz
22 Yorumla
Soran+1 yılne gibi mesela?
Benim ne güvenim nede inancım kaldı Sana tavsiyem Annen, Baban sağ ise Yakınların dan kız al Aile ye yakın olsun bir de çok iyi tanıdığınız olsun kızın huyu suyunu bildiğin olsun sakın Elalemin kızına ciddi olarak yanaşma sakın hacı Valaha evden gidersin sen evde yok ken ne olcağı hiç belli olmaz ayakta uyut Sevgilisi var mı yaşı kaç Çok iyi araştırman gerek ortalık Karışık bildiğin gibi değil Çoğu da avcı en az iki üç belki de fazla ilişkisi olmuş insanlar ile dolu yalancısı çok
Eski kırığı olan çok
Evlilik düşüncen varsa Ya anne tarafı ya baba tarafı yakın dan al Ki pişman olma
Ama yok takılacak san da Kendin bilirsin00 Yorumla
+1 yılAslında daha sağlıklı bir ilişkin olur 30 yaşından sonra neden dersen Erkekler duygusal olarak biraz geç olgunlaşıyor bence. Ne yapman gerekiyor konusunda da olduğun gibi davranman ve kendini farklı göstermemen en önemlisi. Bir de kız ile ilgilenmelisin yoğunluğun işine göre olsa bile ilgisiz kalmadığını bilsin. Umarım çok mutlu olursunuz 🙏🥰
20 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı. Neden olmasın. Zaten kişinin kariyeri, karakteri, hayata dair ne istediği en erken otuzunda oturmuş oluyor. Daha sağlıklı ilişkiler kurabilmek için de bu konularda stabilitenin oturmuş olması gerekir. Yani şimdi senin için ilişki denemenin tam zamanı, geç kalmadın.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 304 cevap paylaştı.
+1 yılKardeşim 30 yaşı öyle bir yaş olarak söylemişsin ki geç kalmış gibi.
Asla değil artık hormonlarınla değil mantık ve duygularınla hareket edeceğin güzel bir yaştasın, hala gençsin. İşin, gücün var cesaretli ol. Sadece mesleğin gereği daha fedakar kadınlarla iletişim kur.
Sadece kendini değil yaptığın işin dolayısı ile vatan sevgisi bilen kadınlarla ilişki kurmaya çalış. Hadi Allah kolaylık ve gönlüne göre versin.00 Yorumla
+1 yılAslında en iyisi
Yani ben kendi açımdan yardımcı olmak adına cevap vereyim
Şöyle dönüp geçmişe bakıyorum :) bakmaz olaydım diyorum.
Şu an her şey daha mantıklı olabilir gibi geliyor. Daha oturaklı ve ciddi bir şekilde ilerlerdi bir ilişki içinde olsaydım diye düşünüyorum.00 YorumlaÖncelikle abicim gerçekten tebrik ederim helal olsun bide senin gibi birilerini kalması çok anlamlı o kızdan çok şanslı emin ol kendin ol ve kadınlar hep duygusal sözler bekler kadinin hep duygudur kendin ol samimi ol dürüst ol her şey olur mutluluklar ☺️
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 5,5b cevap paylaştı.
+1 yılAsıl 30'undan sonra iyi olur, neyi nasıl istediğini iki taraf da iyi bilir. Diyecem kız kaç yaşında? Ha genç yaştaki gibi o toz pembe güzel iç gıcıklama tarzı da olmaz. Sen yine çaktırma hiç sevgilin olmadığını ama atılgan ol biraz. Zaten ne kadar rahat davranırsan kızın da hoşuna gider. Akışına bırak kasma, yanlış bir şey söyleyeceğin varsa da söyle ne olacak sanki.
01 Yorumla- +1 yıl
İkisi de olabilir.
+1 yılKafana göre biri imiş zaten. Ondan belli bir süre vakit işte. O süre icerisinde toparlanirsin ve biraz daha iyi tanımış olursun. Baktın olumlu evlenirsin. Kafanda maddi soru işaretleri olsa dahi hemen acele etme. Önce ben tamamim de ondan sonra yoluna bak. Evlendikten sonra bazı şeyler için geç olabiliyor. O yüzden her zaman temkinli olmakta fayda var. Zaten hazır aday var. Düşünecek bişey yok bunda
01 Yorumla
+1 yılGerçekten seven birini hissedersen, ona yönel ve evlen.
20 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılEvlilik düşünüyorsan elinde ki SAR-109T'le 2 el bir sağ bir sol ayağına sık ki sonra uyarmadılar... Ben bilmiyodum... efendim kadınların ki bizlerindinden kalın ve uzunmuş demezsin... Dua edersin.
💢💢💢
EVLENMEYİN. EVLENDİYSENİZ DE MUTLAKA BOYUNUZ KADAR KEFEN VE BİR MERMİ [TERCİHEN 9x19mm UYGUNDUR] YASTIĞINIZIN ALTINDA OLSUN.
💢💢💢06 Yorumla
Soran+1 yılsar 223 kullanıyoruz. Her tim aynı mı bilmiyorum.
Cevap sahibi+1 yılBulması kolay olur diye dedim ztn 😜 Ona göre birlikten alırsın düğün hediyesi olarak versinler 👍
- +1 yıl
evlilik o kadar kötümüki. kimle evlenildiğine göre değişir bence.
Cevap sahibi+1 yılBu devirde imkansız. En basitinden maddi sorunlar ilişkileri öldürmeye yetiyor da artıyor.
- +1 yıl
haklısın :(
- +1 yıl
o zaman geriye pek bir şey kalmıyor. bu hayatta yaşayacağımızı yaşadık sanırım. bu saatten sonrada pekte bir şey değişmez. hiçbir şey iyiye gitmiyor zaten. hayattan çokta bir şey beklemiyorum artık. yaşıycağımız kadar yaşar sonra çekip gideriz. napalım hayat işte 😔
Gizli Üye(36-45)+1 yılSayın Askerim öncelikle vatan ve millet uğrundaki tüm fedakar çalışmalarınızdan ötürü size teşekkürlerimizi iletiriz. Mesleğiniz dolayısıyla gold digger dediğimiz bazı kötü niyetli hanımefendilerin hedef grubunda olduğunuzu bildirmeyi bir erkek hakları savunucusu olarak size bildirmeyi borç bilirim. Aklınızdaki tüm soru işaretlerini gidermeden ileriye dönük ciddi adımlar atmamanız olası mağduriyetlerinizin oluşmasını önler. Saygılar
10 Yorumla
+1 yıl30 san sonra laylaylom modu geçmiş ciddi düşüncelerin oluyor karakterin kesinleşiyor istediğin karakter de belirginleşiyor bu açıdan sevgili olup vakit geçirmek ama ciddi düşünmek de gerekli
Bir zaman ve mekan belirleyip buluşacaksınız isteklerini söyleyeceksin00 Yorumla
+1 yıl30 dan sonra aşık olamazsın. Yani aşık olma yaşı var bence insanın yaşı ilerledikçe mantığı ile hareket eder.
41 Yorumla- +1 yıl
Cimcime sende herşeyden habersin ha
Aşk İlişkileri konusunda 349 cevap paylaştı. İnsanın her yaşta bir sevgiliye eşe ihtiyacı vardır. Bu dünyada hepimizin bir eşi var elbet bir gün buluşacağımız. Mesleğini ve seni kabul ettiği sürece zamandır paradır bunlar ayarlanabilir şeyler elbet. Yalnızlık Allah'a mahsustur sonuçta.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 743 cevap paylaştı.
+1 yılMantikli. Askin yasi yok ayrica kurallari yazili bir kitabi da yok. Ciddi olarak dusunuyorsan kizla bulus zaten birbirinizden hoslanirsaniz her turlu sohbet ilerleyecektir. Diger detaylarda zamanla konusulur.
00 Yorumla Kardeşim tam güven sağla önce bence. Asker hayatı zordur ve beklemesini bilmiyor kimse. Sonrasında hayal kırıklığı zor olur. Hayatında daha önce kimse olmadığı için diyorum bunu. Mesleğini olumsuz etkilemesin hem de psikolojini. Zor meslek tabii.
00 Yorumla
+1 yıl30 yaşında hemen tanışıp evlenip travmatik bir evlilik yaşayacağına, bir sorun olursa ayrılabileceğiniz bir sevgili olayı daha iyi olur bence
30 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 11b cevap paylaştı.
+1 yılSorun nerede onu anlamadım. Konu aşk, oluruna bırak her zaman insanın ok verdiği birine denk gelmesi kolay değil, durum böyle iken sakın geri adım atma...
11 Yorumla- +1 yıl
Normal zamanda olsa geçiştirme denilebilir ama bayram bu yine de aceleye getirme, sadece buna göre karar verilmez sana karşı tüm konuşma ve yaklaşımı önemli... İlgisi tavırları tümü bir bütün...
+1 yılDüşünce yapın ve karakterin artık oturmuştur hata yapma olasılığın çok düşük. Herşeyini anlat ona kafa yapınız uyuyorsa 6 ay içinde isteme nişan nikah mantıklı
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,8b cevap paylaştı.
+1 yılKendine şans ver artık her şey yolundaysa sorunda olmaz
10 Yorumla Kıza söyle anlayışla karşılar zaten videoma da beklerim bu arada
https://www.youtube.com/embed/yJbldeo6VCg00 YorumlaDeğil 30 dan sonra geçmiş arayışı ve pişmanlığı yaşarsın 30 a kadar aşkların kıymetini bilmek lazım 😃
02 Yorumla
Soran+1 yıl7 kere reddedildikten sonra vazgeçmiştim ama karşıma biri çıktı
Aşk İlişkileri konusunda 16,2b cevap paylaştı. Senin olayi anlatış biçiminden buna gerçekten ihtiyaç duyup hazır olmadığını düşünüyorum.
Neye gerçekten ihtiyaç hissediyorsan, yapman gereken şey o'dur.00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,4b cevap paylaştı. @angela69 Al buyur burdan yak 🤦♂️ Soruya bak Allah aşkına. İnsanlar 30 dan sonra mezara giriyo sanıyolar sanırım ahahahshshd
16 Yorumla
+1 yılyani aslında şu an düşünce olsun iş olsun her şey oturmuş olur geç değil akışına bırak olduğun gibi net ol gerisi olur zaten
10 YorumlaBuluş tabi ki , yaşın da ileri değil
31 yaşında tanışmış 36 yaşında evlenmiş mutlu bir çift tanıyorum mesela10 YorumlaÇok dağ taş gördüm, hiçbiri sen gibi değildi de gir konuya
12 Yorumla
Soran+1 yıl:D hahaha bu iyiydi ama söylenmez bu
belli ki birbirinizden hoşlanmışsınız. durma devam et kardesim. bazen kervan yolda düzülür. olacagı varsa oluyor zaten sen çabanı göster
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı. Kardeşim erken emekli olduktan sonra git o işe karşındakine yazık etme sen gidecen ee kız evde 6 ay srni brkleyecrk iş mi bu
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 621 cevap paylaştı.
+1 yılKnk git kahve iç. Doğal davran tamamen. Ciddi düşünüyorsan yani. Yani kasma. Hangi karakterin varsa onu göster.
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 7b cevap paylaştı.
+1 yılVakit ayır Bi kahve için komutanım
Sonuçta herkes bu yollardan geçiyor
Samimi olun herşeyden önce
Dürüst olun ve net olun
Ne istediğinizi önce kendinize sorun01 Yorumla- +1 yıl
Biraz kararsız kalmış gibi
Evet de demiyor hayırda
Sadece zamana bırakmış gibi
İşte kadınların şu net olmayışı benide delirtiyor
+1 yılHocam konuyla alakası yok ama
Bende nasıl jandarma ya da polis özel harekat olurum05 Yorumla- +1 yıl
Hocam lütfen cevap
Soran+1 yılcevaplayacağım müsait olunca 5 dk :))
- +1 yıl
Tamam hocam :))
Soran+1 yılJöh olma o nedenle anlatmayacağım. Pöh olmak için polis akademisinin açtığı alımlar var onlara başvur. Eğer dışarıdan alım yapmazsa pomem e başvur. Pomeme başvurduktan sonra eğitime tabi olup polis memuru oluyorsun sonrasında pöh alımı yapıyor ve başvurabiliyorsun öyle pöh olabilirsin.
- +1 yıl
Hocam çok sağolun
Ben şimdi açıktan oylesine iki yıllık bir bölüm okuyorum polisligi kazanma ihtimalim. var mi?
Kpss den kaç almam lazkm
Takıl kafana göre
Bunları değerlendirmek düşünmek de nedir?
Kendine ne istiyorum diye sor, verdiğin cevap neyse onu yap00 YorumlaKonuş anlat kendini içinde bir şey saklama ondan da aynını bekledigini şöyle ne olursa olsun dürüst olman zarar vermez
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 3,3b cevap paylaştı. Oluruna birak. Sevgilin olmadiysa sorun ne? Iki insan oturup konusamiyorsunuz?
02 Yorumla
Soran+1 yılmesela nereye davet edeyim?
+1 yılAşkın yaşı yoktur cümlesi tam da bu durumlar için söylenmiş bir şey.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 543 cevap paylaştı.
+1 yılHer yaşta olabilir 30 undan sonra değişen bir durum yok bence :D
10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 7b cevap paylaştı. Bence söyle kıza aga mesleğim gereği pek vakit bulamadım o yüzden sevgilim olmadı diye
10 Yorumla
+1 yılValla ben 26 yaşındayım şimdiden yoruldugum için hiç girmiyorum o işlere yanlizlik en güzeli
00 YorumlaBen 39 yaşımda evlendim erken oldu ama oldu 😁hayat 30undan sonra başlar
00 Yorumla
+1 yılAşkın yaşı olmaz nerde askersin ben elezığ kovancılarda jöh ye yaptım askerliği
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1b cevap paylaştı.
+1 yılYeter bir sürü insan öldürdün😂artık gönül islerine vakit ayır
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 539 cevap paylaştı. Sevgili seni bulur , kafanı yorma bence bu konulara, işine gücüne devam bak isine ☺️
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 7,2b cevap paylaştı. 30 undan sonra zaten insan olgunlasır. Ekonomık yonden bagımsızlgını kazanmıs olup bazı seyler yerıne oturmustur. Mantıklı
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 5,6b cevap paylaştı.
+1 yılNeden olmasın ki belli bi olgunluğa erişmişsin zaten ne istediğini biliyorsundur daha iyi olur hatta
00 Yorumla Bunları biraz zaman gösteriir. Hemen karar vermek doğru olmayabilir.
00 Yorumla30 yaşından sonra sevgili değil der evlilik işlerine zaman ayırman daha mantıklı
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 608 cevap paylaştı. Değil yani fuzuli flört olmuyor ama tanışma Faslı gerekli
00 YorumlaMeslekten ötürü biraz bu işlere vakit ayırmak zordur. Ama ayirilabilinilir. Kendine şans ver.
00 YorumlaBuluş
Kaçma
Nasibindir belki de
Kalbin ısındıysa eğer...
Uzatmadan nikahı bas00 YorumlaAğa senin zaten bu zamana kadar zaman ayırmam demen yalan olur
00 Yorumla
+1 yılasıl o yasa kadar evlenmediysen zaman ayrıcan biran önce evlenmek icin yas gelıp geciyo
00 YorumlaEn çok senin hakkın kardeşim
Sen bizim kan ter döküyor sun
Mutlu ol kardeşim bir ömür01 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 4,4b cevap paylaştı. Ya şimdi esas 30 dan sonra başlıyor o işler de sen bana şunun cevabını ver Fake’sin bu durumda olmaktan utanmıyormusun?
02 Yorumla
Soran+1 yılO senin görüşün ve beni ilgilendirmiyor. Bu sitede cumhuriyet savcısı bile var. 3 tane komiser var tanıdığım.
- Aşk İlişkileri konusunda 4,7b cevap paylaştı.
+1 yılniye mantıklı olmasın 😂 ama sevgililik değil küçük bi tanışma aşamasından sonra evlilik bence ✍️
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılSevgililiğin yaşla ilgisi yok ki.. kıza karşı açık samimi şekilde konuşursan sorun okmaz en iyisi. Çekinmeden neyse diyeceksin her konuda
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı.
+1 yılKomutanim artık piyasadan cekilmeniz gerek. Basın nikahı.
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 2,7b cevap paylaştı.
+1 yılKadınlar için 30 lu yaşlardaki erkekler olgun değil. Bence kadınlar ne istediğini bilmiyorlar. Ciddi evlilik düşünen işi gücü olan adamları sevmezler.
00 Yorumla Yani şöyle kız eğlence peşindeyse olmaz ki seninde eğlenceye vaktin olmaz istesende, sen ciddiysen o değilse o hemen çocuk da ister düşüncesine kapılır yani kıza bunu kibarca sor yaşlar gitmiş ona göre hareket edin.🙂
01 Yorumla- Devamını Gör (69)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer