32 yaşından sonra aşk ilişkilerine zaman ayırmalı? Çok mu geç?

Niye böyle oldu bilmiyorum. Lise, üniversite ve birlikte eğitim gördüğüm insanları ararım halini hatırını sorarım ama beni arayan olmaz. Bu nedenle yalnızım ve hiç sevgilim olmadı. Ne yapabilirim? Hiç mi olmadı inanmıyorum diyen olacaktır 11 kez reddedildim bugüne kadar. Kısacası benlik bir durum olduğunu düşünmüyorum. (hava kuvvetlerinde subayım o nedenle pek zamanım olmadı)
32 yaşından sonra aşk ilişkilerine zaman ayırmalı? Çok mu geç?
Cevapla