AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
72Cevap
Yeni sevgiliysek evet ama uzun bir müddet beraberssk sorun etmem
Olmam parayı full o ödüyosa aslında. Ama habire bana belli etmesini yanlış anlayabilirdim
Hesap illaki yapılır da sürekli dile getirirse olmaz
Çay 7 lira bı kahve 25 yani hesaplasinda söylemesin yani hoş olmaz
Tutumlu karı evlenilecek karıdır. Evlenme teklifi ederdim birgün hesap yaparken 😃
Valla boyle samimiyet olmaz. Para hesabi yapan insanlari sevmem.
Ailem dışında bir erkeğin parasını kabül etmek kendi harcamaki kendim öderim
Olmam heralde malum herkes pahali. Ama yanımda hesaplamada iyi olur.
her şey pahalı
Hesap kitap yapan hatunla mutlu olamam. İlişkimiz kısa sürer. Sevmediğim durumlar.
Evet rahatsız olurum ya bana yansıtmadan yapsın ya da hiç buluşmayalım
Tabiki rahatsız olurum madem parası bitsin istemiyor buluşmasın
Yani kaba bir hesap yapılabilir ama öyle çok dile getirmek detaya inmek hoş olmaz
Hesablasın tabi ama bana hiss etdirmesin öyle önüme keçmiş o paha bu ucuz onu ye bunu derse kırıcı olur kendim öderim hesabımı daha iyidir
Asla paragöz birisi değilim ki sevgilime kendi yediğimi içtiğimi de ödetmem ha gerçekten içinden gelir tamam derimde böyle yediğimin içtiğimin hesabını yapan bir insandan tiksinirdim şahsen tutumlu olsa tamam derim halden anlarımda cimrilik bence bu
paraya hiç önem vermeyen biri olarak beni bile rahatsız eder bu tutum şahsen itici yani 😀
Tabiki rahatsız olurum ama zaten ben de fazla pahalı yerlere gitmek istemem ikimizi de zor durumda bırakmamak için
Bir şey hesaplatmıyoruz çok şükür bro
Kral 🤙🏼
Ne kadar itici hesap yapacaksa ya belli etmesin ya da hayatina birilerini dahil etmeyip tek basina yaşasın
Hesap kitap yapmayan fakirlik kapsını çalar
Ama fazlası kötü
Genel olarak kim olursa olsun para muhabbeti yapılınca ben çok rahatsız olurum. Para konuşmayı sevmem pek. Ha o an yeterli miktar yoktur karşı tarafta ya da bende illa para harcanmak zorunda değil. Önemli olan birbirimizi görmek zaten.
rahatsız olurum diyenler; siz kendinize sevgili mi arıyorsunuz, yoksa finansal köle filan mı? haddinizi bilin biraz!
Olmam, belki parası yetmez mesela şöyle bugün diyelim sinemaya gitcez sadece sinema parasını (araba yoksa toplu taşıma parasını) sinemada mısır falan . yiceksek onun parasını alırız (En azından israf etmemiş oluruz)
Yanımda yapsa rahatsız olurum tabi. Üstelik ben de fazla masraf çıkmasını istemeyen biri olarak. Bunu böyle duymak aşırı itici. Soğurum.
Sevgili için hesap yapılmaz katılıyorum
@metehankurtaslan Yapabilir yapsın tutumlu olsun ama duyurarak hoş değil. En az onun kadar ben de düşünürüm. Herkes lüks sevdalısı değil ki...
Öyle tabi haklısın maneviyat in içinde maddiyat olmamalı sonuçta yetişkin insanlar iz
@metehankurtaslan Ugruna tonla harcamayi yapacagin sevgili ileride terk ederse o kadar emek boşa gider.
@Komodoalevi uğruna tonla harcama yapacağın herkes gidebilir. Sen en iyisi yalnız kal :D
Siz bir harcama yapmadiginiz icin rahatsiniz.
Yalnizlik benim icin problem degil merak etme.
@Komodoalevi yoo o senin yorumun. Her kızı yiyici sanmayın.
Ben bir kız için masraf yapamam.
Kusura bakma.
@Komodoalevi ne için kusura bakıcam bana ne ki 😂
Şimdi öncelikle her buluşmada yapılmaz. Bazı şeyler anlık olur ve tadı o zaman gelir. Zaten öyle aşırıya kaçınmamalı. Ben nedense bir yerlerde oturup konuşmayı sevmem gezmeyi severim eğlenmeyi severim. O da hesaplanmali
Ben hesaplarım ama bunu belli etmem cimrilikle alakası yok hazırlıklı gitmek diyim eğer hesabı o ödeyecekse aldığımız şeyleri minimum tutmaya özen gösteririm tani bilmiyorum bence çok normal
Rahatsız olurum yanımdayken yaparsa, bende onun yanında yapmam öyle hesaplar kesinlikle.
Ben hesap yapmasına karşı değilim aksine hoşuma giderdi. Devir ekonomi devri. Biraz gerçekçi olmak gerekirse hesap kitap yapılmalı. Zaten aramızda samimiyet varsa bu doğal.
1, 2 veya 3 defa yapar anlarim ama devamli devamli bayar evet tutumlu olmak lazım ama herzaman herzaman sesli dusunmek biraz bayar, kendimi kotu his ederim.
Hesap kitap yapanla evlenmeyin kızlar. Ben evlendim yandım.💩gibi hayatım var. Zenginlik içinde fakirlik yaşıyorum. Hesap kitap yapan erkekten uzak durun. Cimri olur onlar.
Zengin neden zengin olur pinti olduğu için
Böyle biriyle ömür geçmez. Tutumlu olsun ama cimrilik iyi değil
Tabiki olurum yani ona zorla para harcatmıyorum istese hiç harcamasın. Eğer böyle bir şey olursa çok sinirlenirim yani para harcamasa ona kızıcak değilim. Parası için onunla birlikte olmuyorum 😐
Sevgili falan degil, benimle gezecek insan para hesabi yaparsa hiç gelmesin. Sadece bir kişi ödemiyor sonucta.. birini ben birini o öder zaten. Birine yüklenmek olmaz. Ama baştan hesap yapiliyorsa gelmesin
Arada yapabilir hatta birlikte hesapları ama bu sürekli olan bir şey haline gelirse onu zor duruma düşürdiüğümü hissederek dışarı çıkmak istemem
Çok hem de. Def olsun gitsin uğraşamam onunla.
Hep ona ödetmeyeceğim için belki gerek kalmayabilir.
olmam cunku bende oyleyim belki parasi yetmeyebilir o yuzden hesaplamak iyidir
Yani ayıp olmuyor mu kardeş dedirtir
ouuv cimri kaç kaç kaç
Hesaplamak lazım devir değişti artık ;d
Bunu her erkek yapmıyor mu zaten 😂
Olurum içinden hesap etsin ortak öderiz zaten
Devir ekonomi devri ahhah
Hoşuma gider hesabını bilmesi
Aramızdaki samimiyete bağlı
Hesaplasın çok pahali olmasında
Yememiş içmemiş görmemiş insanla işim olmaz
Tabiki eder fazlasıyla.
Kötü niyetli değilse rahatsız etmez ama abartmadan
Tabiki rahatsız olurum
Olurum hic sevmem cimrileri
Yanımda yapmasından rahatsız olurum
Çok. Çünkü ben hiç böyle biri değilim.
Yani, bir yerden sonra olurum.
Ne samimiyeti bee kalkar giderim
Rahatsız olurum tabi hiç buluşmalayalim
Evet biraz rahatsız edici bir durum olurdu.
evet çok rahatsız olurum
İtici kendikini hesaplasin bana karışmasın
Rahatsız olurum tabi ki
Ertesi gün nikah basarım (böyleleri hesaplı olur. Benim gibi)