Kardesi derken kiz kardesi diye dusunuyorum. Is icabi gidiyorsa cok normal bence. Sonucta evde yanliz kalmani istemiodur. Benim enistemde ablami ya bize gonderir ya da annemi onlara cagirir yanliz kalmasin diye genelde ablam bize gelir ama
Anladimm bence cok dusunceli bi esin var guzel hareket yani. Yanliz kalip akli sende kalsin istemiyodur. Hem seninde canin sikilmez eger gorumceki seviyosan tabi
Kızlar Ne Diyor
Tek kalabilirim ben ama böyle anlayışlı bişey yapıyorsa olur tabi
Tek kalmam zor ondan
Kardesi derken kiz kardesi diye dusunuyorum. Is icabi gidiyorsa cok normal bence. Sonucta evde yanliz kalmani istemiodur. Benim enistemde ablami ya bize gonderir ya da annemi onlara cagirir yanliz kalmasin diye genelde ablam bize gelir ama
Başka kimsemiz yok herkes uzakta
Anladimm bence cok dusunceli bi esin var guzel hareket yani. Yanliz kalip akli sende kalsin istemiyodur. Hem seninde canin sikilmez eger gorumceki seviyosan tabi
Erkek kardeşi gorumcem yok
olur mu
Olmaz tabiiiii 😂😂😂 nasil boyle biseye izin verio
Sorumu begenirmisin tkplerim anlatayim
Begendim
Tkpliyen benim
Ne münasebet ya ben kendimi korurum ayrıca babamın evine giderim yani kimseye ihtiyacım yok
Baskasehirdeyiz calisorum
O zaman senin ailenden birinin yanına gelmesi lazım ama tek de kalabilirsin sonuçta yetişkinsin
Ailemden kimse yok işleri yoğun cok