Teklif eden ve alan biri değilim. Zaten tekliflerden de hoşlanmam. Birbirimizi sakin sakin tanıyalım, beraber ortak düşünelim, paylaşalım beraber kararlar alalım, deneyelim. Teklifte nedir ya? Stres yaratmaktan başka bir şey değil. Karşılıklı konuşup paylaşıp anlaşıp planlamak benim için daha sadakati ve doğru bir iletişim ve ilişki şekli. O yüzden tekliflere karşıyım. Gel konuşalım anlaşayım, yıldan yıla arkadaşlığı, sevgiyi, dostluğu ve mutluluğu birlikte ortaya çıkartalım. Teklifte nedir yani. Gereksiz stres kaynağı 😀
Keşke her şey senin taktığı gözlükten gördüğün gibi olsa be. Keşke bol tatlılı olsa. Tatlıdan çok acısı var ama o tatlıyı bir kere bile tadabilmek değiyor her acıya.
Kardeşim ben, gece gibiyim. Her gece bir yıldız kayar yüreğimden ve dilek tutarım. Ne bir dilek ne bir dua kabul olmuştur. Çok acıya girme istersen. Rakı yanında acılı ezme yerim 😂
Böyle bir soruya hiçbir zaman düşüneceğimi söylemedim sanırım. Çünkü düşünülecek bir şey yok bana kalırsa. Bir insan oturup düşünülerek sevilemez, düşünülerek o insanla aramızdaki şey değişemez bence. Bu nedenle o teklif edildiğinde iki cevap vardır; ya hayır ya da evet. Zaten ufak bir isteksizlik birçok şeyi ele verecektir.
Eğer istemediğim beklemediğim hiç haz etmediğim birinden aldıysan takmam bile
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Efendi adam teklif etse sapık etmese eziktir kadınların gözünde ama kötü çocuklar ne yapsa yavşayan bir sırıtma görülür kadınların yüzünde mevzu budur.
Hayir degildir eski esim oyleydi hicde o sekilde dusunmedim tanimadan etmeden pat diye soylerseniz oyle dusunmeleri normal bu zaten tum erkekler icin gecerli ne oldugunuzu ne bilelim belki sapik sabikali katil tecavuzcunun birisiniz
Öyle veya böyle tüm mafyalar katiller çapkınların etrafında kadınlar pervane oluyor ama şairler filozoflar ve sadık erkekler hep yalnız ölüyor bu ülkede...