Tipinden boyundan dert yanan erkeklere bazı kişiler neden özgüvenli ol diyor?

Kimseyi boşa avutmayın tip boy en başta gelir. Adam 1.70 im tipsizim diyor millet özgüvenli ol diyor, yahu o adam özgüvene gelene kadar boydan tipten elenir zaten. Tamam özgüven de önemli ama kızlar bunu yakışıklı uzun boylu erkekte arar. Kızların tipe boya bakmasına bir şey demiyorum bu arada sadece Onomlo olon ozgovon diye gezenlere lafım
Tipinden boyundan dert yanan erkeklere bazı kişiler neden özgüvenli ol diyor?
Cevapla