Bazı erkeklerin fazla mı özgüveni tavan?

'Kahve? vs diye mesaj atıp da cevap alabileceği düşüncesi ve özgüveni nasıl doğuyor. Bir de mesaj attıktan sonra kimse cevap vermek zorunda değil mesaja cevap gelmiyorsa ikinci defa yazmak rahatsızlık vermek demektir bunu algılamak zor mu. Zaten bu tarz mesajlara cevap verecek kadar boş birisi de var mıdır bilmiyorum. Bir de burada yoruma salça olup mesaj atanlar var mesajla soruya yanıt verenler bu da ayrı boyut. Her neyse bak yine sinirlendim..
Bazı erkeklerin fazla mı özgüveni tavan?
Güncellemeler
1 yıl
Bir de - Evet , - Hayır cevabını yazan şahıslar soruyu hiç cevaplamayın gereksizsiniz
Bazı erkeklerin fazla mı özgüveni tavan?
Cevapla