yani sevgili olunca diğer kızdan eskiden hoşlanmış olsan da alacağın olmadıgı için uzak durmaz mısınız? Neden hala benle ilgileniyor. Anlıyorum çaktırmadan bakıyor. benle ilgili her şeyi halletmeye çalışıyor.
geçen selam vermedim. Arkamdan geldi neden selam vermiyorsın diye. görmedim dedim yalan söyleme dedi görüşürüz dedim uzaklaştım şaşırıp kaldı. gercekten bunu anlayamayacak kadar canım mı
geçen selam vermedim. Arkamdan geldi neden selam vermiyorsın diye. görmedim dedim yalan söyleme dedi görüşürüz dedim uzaklaştım şaşırıp kaldı. gercekten bunu anlayamayacak kadar canım mı
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Sevgilisi olduğu halde başka kızlara ilgi gösteren erkek karaktersizdir ya. Hiç şaşmaz 😏
Beni eskiden tanıyordu ama söyleyememişti ben abi dedim diye. yani bence. Eskiden görüşmüyorduk aynı yerde işe girdim.2. gün başla bir kızla geldi sevgilim diyr
Seks istiyordur bey ondan sıkılmıştır
Yok ya ondan değil bana abi ayagına yaklaşıyor
Tamam o işte kesin bir üç kağıt vardır.
Senden hoşlanıyor olabilir
İyi de yanında kızla geliyor. koluna filan giriyoromzundna tuttu geçen
Üzer o çocuk seni uzak dur ayrıca yuva yıkan tarar olursun gerek yok
Fazla. mal goZ cikarmaz modu iste
İyi de yanında kızla geliyor. elini omzuna atıypr. kolına giriyor
Olabilir...
Kiskandirma da olabilir.
Yani sen amaca bak.
İyi de ne zaman bitirir bu oyunsa.
Sana bagli. Sen ne zaman umursamaz sallamaz olursan
Aa umursamaz olsam üzülmez mi? Ben mesela selam vermedim niye selam vermiyprsun dedi görmedim dedim yalan söyleme dedi. Görüşürüz deyip uzaklaştım biraz şaşırdı. bunu iyi mi yapmışım
Umursamaz dediğin bu şekilde mi yoksa inandıgımı ve sevmiyormuş gibi mi yapmalıyım. bir de sürekli şu ablanda orada diyor. bizi kaynaştormaya çalışıyor sinir oluyorum. normalde suratımı asıyordum hep bu selam olayımda güldüm
Ya bu eski sevgilin degilmi. Bu adam yeni sevgilisiyle takilmiyomu. Benmi yanlis anladim
Eski sevgilim değil hoşlanıyorduk ama söyleyemedik gibi oldu
Ya bosversene bee.
Adam sana da bakmis. Otekibe bakmis. Buna bakmis. Sonra baskasini bulmus. Senlede irtibati devam ettiriuor. Nesin sen ya yedekmi. Bu nasil apptallik
Kıskandırıyorsa ne yapmam lazım
Sen bisi yapma.
Kapasite yok sende...
boş ver sal gec hayatini ya da
Doğru konuş
Hgayet dogru net bir aciklama. Anlayana