“iyi adamlar yalnızlıktan ölüyor.
iyi kadınlar ise kötü adamların
balkonundan gökyüzüne bakarken."
dostoyevski

iyi kadınlar ise kötü adamların
balkonundan gökyüzüne bakarken."
dostoyevski




Yok ki sahip çıkalım.
Herkes çıkarı ve menfaati kadar iyi çünkü...
Vardır belki bir yerlerde..
Doğmadı ozmn. Akskzlzl
Belki ölmüştür, belki yaşarken ölmüştür..
Belki de doğduna pişman olmuştur agafsfah
Yaşarken ölmüşse diriltmeyle mi uğraşacam allasen. Alzlsllsşdşs
Kalmamistir onunda inanci iyi insanlar olduguna.
Ozmn önce kendimiz iyi insan olalım.
Ne tuhaf şey, savaşların dünyasında
Menekşe tarlasının çocuğu kalmak
Biz iyi olduktan sonra elbet bizimde karşımıza iyi insanlar çıkıcaktır.
Hayat adil değil, umalım öyle olsun..
Teşekkür ederim. 🙏
Ben teşekkür ederim
İyi insan yok çıkarına karşılık
Cevap
2Cevap
İyi insan dediklerim nankör çıktı
dostoyevski doğru demiş
Hayır bulamadım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar