Arkadaşlar 18 den beri ilişki flört vslerim oluyor. Birçok erkek tanıdım. Güzel ve popüler bir kızım sosyalim ondan zaten ortama girince tanışınca çoğu erkek bana sarkıyor ama eziğinden havalısına hani bana aşık olduklarını, evlenmek istediklerini söyleyen ya da yıllarca peşimden koşanlar oldu ama gerçekten analiz edip mantıklı bakınca zaten hepsinin yalancı, narsist, beni kandırmaya ve kullanmaya çalışan insanlar olduğunu hissettim gördüm ondan hiçbirini gerçekten sevmedim ve birkaç ayda ayrıldım. Çünkü hepsi sadece lafta bana aşık olduklarını ölüp bitip değer verdiklerini söylüyorlardı ama ailem arkadaşlarım ya da benim özel alanıma asla saygı duymuyorlardı. Hep kendi isteklerini yaptırmak için beni zorluyorlardı. Sınırlarıma ve hayır demelerime de saygı duymadıkları için hep tartışma çıkıyordu. Ayrıca beni üzen veya zarar verecek şeyler ya da benim kariyerim hiçbir zaman umurlarında değildi ya da sağlığım. Onların tek derdi ben iyi mutlu ve sorunsuz olayım ve onlara iyi geleyim di. Yani özetle neden gerçekten seven iyi kalpli erkek bulmak imkansız. Nerde o erkekler. Hani gerçekten böyle sana canını verecek böyle ailesi gibi görüp sevecek? Bu benim karşıma çıkan erkekler tamamen bencil aptal tek eğlence ve keyif düşünen tipler. Bi de evlilik diyorlar seni seviyorum diyorlar cidden midem bulanıyor. Bırak evliliği bunlarla sevgili olunmaz ki. İşe yaramaz aptal tipler.
Güncellemeler
+1 yıl
Aileme arkadaşlarıma yalakalık yapan evlenmek isteyenler oldu ama gerçekten de değer verip böyle şey yapanı hissetmedim açıkçası. Bana fake geldi hareketleri.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer