Bir erkekle buluştuk sonra yine buluşma ayarladı kabul ettim başım ağrıyor dedi iptal etti, normal mi?

ertesi gün tekrar buluşma ayarladık,
bunda da bir anda mesajlarıma cevap vermedi 5 saat yok oldu, haber bile vermedi
sonra uyuyakaldığını yazdı.
bu nasıl iş ya iki kere ekti.
affedilmeli mi?
Bir erkekle buluştuk sonra yine buluşma ayarladı kabul ettim başım ağrıyor dedi iptal etti, normal mi?
Cevapla