Yaklaşık 6 aydır gördüğüm ve hoşlandığım çocuk var bizim mahallenin aşağısında dükkanı var, ve bayadır görüyorum babamla tanıştılar amcamı falan tanıyor, heleki kardeşimle aşırı samimi ben fake hesaptan kaç aylardır yazıyorum ama kendimi göstermiyor birisine söyler ailem duyar diye, korkuyorum açıkcası.
Ama o çok efendi birisi, ben korktuğumu söyledim birine söylersin dedim o da dediki "Sen çok film izliyosun galiba"dedi.
Bende dedim ki yarın dükkanının önünden geçip bakıcam sana o zaman anlarsın kimim dedim, o da tamam dedi sizce ne yapayım gidip konuşsam mi?
Çok hoşlanıyorum lütfen yardım..
Ama o çok efendi birisi, ben korktuğumu söyledim birine söylersin dedim o da dediki "Sen çok film izliyosun galiba"dedi.
Bende dedim ki yarın dükkanının önünden geçip bakıcam sana o zaman anlarsın kimim dedim, o da tamam dedi sizce ne yapayım gidip konuşsam mi?
Çok hoşlanıyorum lütfen yardım..
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer