Sevgilim Hasta Olunca Çok Kötü Hissediyorum Adeta Ölmek İstiyorum. Sizde De Oluyor Mu?

Yaa onun için cidden her şeyi yapıyorum hasta olunca çorba olur yemek, çaylar, masaj tatlı sözler, sevgi gösteririm, bol bol sarılırım hatta çikolata falan ne isterse alırım, sürpriz yaparım hasta olunca ki normalde de böyleyim hatta bazen çok daha fazla ama o hasta olunca onu öyle görmeye dayanamıyorum 😔içim acıyor be cidden. İnanın bana ben hasta olsam hemde 10 katını daha az canım yanar çünkü ben ona hiç kıyamıyorum be.
Sevgilim Hasta Olunca Çok Kötü Hissediyorum Adeta Ölmek İstiyorum. Sizde De Oluyor Mu?
Cevapla