Çok yalnızım ve hep yalnız olmakzorundayım
Çünkü ben sevdiklerime çok iyilik yapıyorum bir erkeği sevsem çok severim, g@tü kalkar
Arkadaşımı çok severim ya satar ya da kullanır, ben onlara sırtımı dayarım daha özgüvenli olurum daha neşeli olurum
Onlar gidince de yalnız olmaya devam ederim depresyona girerim ara da yalnızlığımla mutlu olurum ara da yalnızlığımda boğulurum kendimi severim çok iyi biriyim bir ayarım yok dertleşecek kimsem yok bütün cesaretimi toplayıp sevdiğimi söyledim çocuk beni tınlamadı bile b@k gibi hissediyorum
Çünkü ben sevdiklerime çok iyilik yapıyorum bir erkeği sevsem çok severim, g@tü kalkar
Arkadaşımı çok severim ya satar ya da kullanır, ben onlara sırtımı dayarım daha özgüvenli olurum daha neşeli olurum
Onlar gidince de yalnız olmaya devam ederim depresyona girerim ara da yalnızlığımla mutlu olurum ara da yalnızlığımda boğulurum kendimi severim çok iyi biriyim bir ayarım yok dertleşecek kimsem yok bütün cesaretimi toplayıp sevdiğimi söyledim çocuk beni tınlamadı bile b@k gibi hissediyorum
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
En kötüsü red yemek çok mu yakışıklı idi reddetti seni
Tipine bakmadım karakterine baktım çok sempatik olgun geldi şişmandı kıvırcık saçlıydı
O da seni reddettiyse belki sen cirkinsindir karakterine bakacak kadar arkadasliginiz yoksa
Çirkin değilim ondan hoşlandığımı söylerken hoşsun güzelsin dedi ama yeni tanışıyoruz dedi konusmaya başladık beni görmeye falan geldi yanında kız var diye gitmedim akşam okey oynayacaktık gidemedim babam izin vermedi o da benim için geliyormus benim gelmeyeceğimi duyunca gitmemis sonra baska güne ayarladık bu sefer o gelmedi 1 haftadır konusmuyoruz bende her yerden çıkardım
Sonuç red yemis oluyom
Red değil ki bu 😂 sen istememissin
Ben onu istiyorum ama o bana mesaj atmıyor hiç bir şey söylemedi hep sustu bende sildim ben mi istememiş oluyorum şimdi
Sence niye mesaj atmadı
İkinizde istememişsiniz bide ben kızların pek karaktere baktığını düşünmüyorum
Ben istedim o istemedi ve ben karakterine hal ve hareketlerine baktım tam benlikti
Vay be bize de nasip olur mu ki
Sırf babam akşam dışarı çıkmama izin versin diye telefonumu kırdım izin verdi 3 gündür telefonumun yapılması bekledim neyse telefon yapıldı baktım mesaj atmamıs buluşmaya da başı ağırırmıs o yüzden gelemeyeceğini söylemis :')
Hm bilmiyorum o güne kadar mesaj atmamissa seni merak bile etmemiş en iyisi unut onu
Sildim zaten her yerden sadece kafam dan ve kalbimden silmesi kaldı onu da bi türlü beceremiyorum aklımdan hiç çıkmıyor hep dua ediyorum
Çok yakında unutursun farklı şeylere odaklan
Odaklanıyorum ama çıkmıyor 1 hafta olucak hala aklımda
Olur o kadar 1 hafta bir şey değil
Sence o da beni düşünüyormudur erkeksin bilirsin doğru söyle anlattıklarım bakılış analiz et
Yani aklına geliyorsundur ama pek te tesirli değildir
Tamam tesekkürler
Rica ederim
Hayır öyle hissetme sen kendi kalitende insan bulamadığın için bu haldesin
Benim gibisi yok ki herkes çıkarcı
İyiler hep kaybedenler onun için az da olsa var böyle düşünme
Burdakileri dost ayağına seni kullanmak isteyen olabilir. dikkat ettt.
senin için hayırlı biri ile tanışmak ister misin.. yalansız menfatsiz dürüst birini...
Biz sinemayı hep tek kişilik biletlerle izleriz
Noktaaa👌
Kaderimizin ya
Off :(
Beni seni sen beni çok iyi anlıyorsun
Evet çok yorucu
Aslın da değil kendini yanlış kişiler de yoruyorsun
Doğru kişileri bulamıyorum bi türlü
Belki de şu an konuşuyorsun aynı şekil de benim için de öyledir
Bilmem öylemidir
Öyledir?
Ben kendime güveniyorum
Bende kendime güveniyorum
Takip et o zaman
Ettim
Dertles bakalim
Kilolumusun ki
Zayıfım
Kendini seviyormuş
Seviyormusun
Bende knk
Bıktım valla
Ben varim
Takip attım kabul eder misin tanışalım
Yoo atmamışsın
Attım ya da beğenen bak orada yaz
Atamıyom
Beğene tiklasan ben çıkarım orada isme tıkla sayfama gelir orada istek at
Kendi paylaşımını beğenemezsin diyo
hasan54479 Instagram feyk yazabilirsiniz buraya
Yazdım
Nerde yaşıyosun?
muz verelim sana