Çok yalnızım kimse bana değer vermiyor kimse beni sevmiyor?

Çok yalnızım ve hep yalnız olmakzorundayım

Çünkü ben sevdiklerime çok iyilik yapıyorum bir erkeği sevsem çok severim, g@tü kalkar
Arkadaşımı çok severim ya satar ya da kullanır, ben onlara sırtımı dayarım daha özgüvenli olurum daha neşeli olurum
Onlar gidince de yalnız olmaya devam ederim depresyona girerim ara da yalnızlığımla mutlu olurum ara da yalnızlığımda boğulurum kendimi severim çok iyi biriyim bir ayarım yok dertleşecek kimsem yok bütün cesaretimi toplayıp sevdiğimi söyledim çocuk beni tınlamadı bile b@k gibi hissediyorum
Çok yalnızım kimse bana değer vermiyor kimse beni sevmiyor?
Cevapla