Aileden uzakta çok sıkıntı çekiyorum sevgilimde işinden dolayı pek aramıyor babam kanser çok üzülüyorum napmalym?

Bazen hayat beni çok yoruyor. şu an kyk yurt odasında tek başımayım ve ağlıyorum. Babama akciğer kanser teşhisi konuldu. Öbür yandan sevgilimle bu yaz nisanlancaktik onda da ne olacağı belli değil. İşten güçten doğru dürüst aramiyor. Annesi beni ne arıyor ne soruyor ailesinden de soğuyorum. Kendimi yalnız hissediyorum. Aileden uzakta bir başıma çok sıkıntı çekiyorum derslerime bile zar zor çalışıyorum güçlü kalmaya çalışıyorum.. hayat çok zor. Keşke hiç buyumeseydik. Her şey üst üste geliyor. Nisanlanma hayaliyle yasiyorduk babam hastalandı hiç biseyden umudum kalmadı Allah'a dua etmekten başka 😓😓😓
Güncellemeler
+1 yıl
Derdimi paylascagim bir kız kardeşim bile yok. Kimseye anlatamiyorm
Aileden uzakta çok sıkıntı çekiyorum sevgilimde işinden dolayı pek aramıyor babam kanser çok üzülüyorum napmalym?
Cevapla