Çalışıyorum diye mesajına geç cevap yazıyorum ona kızıyor, normal mi?

Iki dakka gec yazsam niye cevap atmiyosn diye kiziyo sinirleniyo tabir yapiyo, bir erkek neden boylw yapar, ne yapmama gerekiyo yazamiyorm anlayisli ol diyorumtamam diyo bir kac gun sonra yine kiziyo
Çalışıyorum diye mesajına geç cevap yazıyorum ona kızıyor, normal mi?
Cevapla