Mesajıma saatlerce cevap vermeyen biri ‘ailemleyim anca’ diyor. kızmama rağmen yine geç yazıyor. Geçerli bir sebep mi?

Mesajıma saatlerce cevap vermeyen biri ‘ailemleyim anca’ diyor. kızmama rağmen yine geç yazıyor. Geçerli bir sebep mi?
Cevapla