Gelen mesajlara cevap bile veresim gelmiyor, normal mi? Saatler sonra cevap yazıyorum haliyle karşı taraf kızıyor?

İnsanlardan çabuk sıkılıyorum. Arkadaşlardan, vs. Gelen mesajlara zorla cevap veriyorum. Aslında telefon elimde oluyor ama cevap veresim gelmiyor. (Bunu havalı görünmek için yapmıyorum gerçekten hevesim yok). Birde sürekli yazan tiplere gıcık oluyor. Hergün sabah günaydın yazıyorlar. Niye mesaj atmıyosunlar. Sürekli nasılsın napıyosun diye sormalar beni çok bunaltıyor. Bunu söylediğimde de karşımdaki insan kırılıyor.
Gelen mesajlara cevap bile veresim gelmiyor, normal mi? Saatler sonra cevap yazıyorum haliyle karşı taraf kızıyor?
Cevapla