Iliskilerim düzgün ilerlemiyo, çok kısa ve sıkıntılı oluyo. Hep mi böyle olcak acaba?

Sevilmiyorum sanki hiç. Sadece beğeniliyorum. Fiziksel beğeniyolar ama kişilik olarak kimseyle dikiş tutmuyo ama karsima hep iliski istemeyen tipler cikiyo. Niye hayatıma bunlari çekiyorum istemeden? Size saçma gelecek ama dün gece çok üzgündüm ve birden aklımdan şu geçti; bu 5-6 yıllık sevgilisi olan veya evlenen kızlar benden daha mı değerli, neden onların gördüğü sevgiyi ben görmüyorum? Bende yanlış olan ne var.
(yaşım ilerledigi icin artik ciddi iliski ve evlilik gündemimde, o bakımdan)
Güncellemeler
+1 yıl
...
Iliskilerim düzgün ilerlemiyo, çok kısa ve sıkıntılı oluyo. Hep mi böyle olcak acaba?
Cevapla