Tüm erkeklerden ya da kızlardan nefret etme hali, sizde de oluyor mu sevgilinize kızınca 🙄


Sevgilime sinirlenince diğer erkeklerden niye nefret edeyim ki? Haha😅Onları umursamıyorum. Sinirimi sevgilimden çıkarıyorum evet. Ama sonunda birbirimizi anlıyoruz. İkimizde yetişkin insanlarız sonuçta. O beni yumuşatıyor. ya da ben onu yumuşatıyorum. Ve genelde kavgalarımız abuk subuk şeylerden oluyor. Ve geçiyor sonra. haha
Ben hala nefret ediyorum hemde hepsinden hem kız hem erkek iğrenç varlıklarız hepimiz kötüyüz özellikle ilişki konusunda isterse bin iyiyim diyen gelsin hayatında illa birini üzmüştür ama kadınlata saygım daha çok hem çok üzülüyorlar sonrasından hemde çok değer veriyoruz
Öyle tatlı bir sevgiliye nasıl sinirleniyirsun hayret 😃
Çelik yelek giydim de geldim. @bynarcos 'u yedirmem
@вуηαяcσѕ İnan hiç bir bilgim yok. Thorun wakandaya daldığı gibi daldım olaya :D
Hepinizden nefret ediyorum falan😄 Dik dur eğilme, bynarcosu yedirme😄
Teşekkürler 😅
Cevap
24Cevap
Evet oluyor tabii ki mesela birisine sinirleniyorum gidiyorum sinirimi kardeşimden çıkartıyorum geçen gün çocuğa tokat attım yazık oldu Hala pişmanım
Sevgilime değil ama özellikle burada ki kadınların hepsi aynı olduğu için evet.
Hepimiz aynıyız. bir gen farki “SRY geni” var sadece.
Yetiştirilme ve cevresel etkenler bizi ayriştiriyor.
Nefreti atabilirsek kucaklaşabilir adem oglu havva kızı.
Sevgiliye sinirlenmemeli, aşk arayanlar kızınca sevişsin :)
Kızlar Bir Adım Öne bu benim için sadece sitasetçilerde geçerli 🙂
Anlık olarak ' hepiniz aynısınız' moduna girmeyen kadın yoktur bence 😅 Neyse ki sinirimiz geçince çıkıyoruz o düşünceden.🙂🙃
Genelde ben eşime sinirlenince tüm sülalesine sinirleniyorum diğer erkeklerle bir alıp veremediğim yok
Oluyor tabii.
Geçenlerde eşimle azcık küsüştük sinirimi erkeklere iğneleyici soru sorarak çıkardım. 😄
yok ben nefret etmem kızınca ne kendisinden ne başkalarından ancak nefret edeceğim bişey yaparsa o zaman nefret ederim ve geçmezde bu
İnsan için geçerli kadın erkek için, erkek kadın için öyle şeyler düşünüyor o sinirle. Aslında şeytan sana fısıldıyor o anda da 😂
Yoo ben genel olarak erkekleri sevmem, birini sevince o kişiyi istisna tutarak diğerlerini sevmememeye devam ediyom
Hiç olmuyor, neden spesific bir kişi sinirlenince bütün insanlıktan nnefret edeyim ki :D
Ama o nefret haliyle de ateş olup yanarsınız ikinizde...
cut.
İnsanlardan hayattan yaşamaktan nefret etmemek adına sevgili yapmıyorum 😂
Kızınca derken? Foto kafa karışıklığı yaptı pardon.
İyide benim suçum ne hiç alakam olmayan bir konuda neden hedef gösteriliyorum 😁
şu an kimse yok ama öyle bir durum olsaydı birinin yaptığı hatayı neden genele maledeyim
Neden bir sebebin kefaretini tüm insanlığa mâl edeyim ki
Benim ne suçum var ben evde televizyon izliyorum skskdk
Oluyor bir an "hepiniz aynısınız" perileri geliyor ahjajsjd
Şükür beynimi kullanıyorum 😂
Diğerlerinden kalan yaralar nüksediyor
Evet tüm erkekler berbat geliyor gözüme
Mübarek ben oturmuş çay içiyorum günahım ne.
Olmuyor
Evet yaa herkeze beddua ediyorum sonra
feminist olursun dikkat et :)
Evet oluyor bence ama geçici bir süre 🌸
hayır birinin suçunu başkalarına yüklemem
Tamam da görselle ne alaka🙄
ota kızdın diye orman yakma :D
Ahhh be ablacım benim ne günahım var😂
Tüm erkeklerden ben de nefret ediyorum shdhdh
Hayır 1 kişi tüm erkeklere mâl olmamalı
Hayır
Bende de oluyor
Oluyor maalesef
Hayır olmuyor
Oluyor
Sevgilim yok ki
Ben ne yaptım ya evde televizyon izliyorum ben
Nadir oluyor
sasirmadim..
Hayır olmuyor ama yanlış bi davranış
Olmadı hiç.
hahah oluyor.
Kendimi buldum 😂
Oluyo
Yoo olmuyo
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?