Ya kur tabii ki yapılır o ayrı bir şey ama eskiden sosyal medya denen bir şey yoktu, bu yüzden her şey daha uğraştırıcı oluyordu ama daha da güzeldi. Şimdi ise o kuru yapmak güzel ama ilişkiler ve karakterler b*ktan diye uğraşmak zor geliyor aslında
Aman hızlı giden her şey sıkıntı. Karakteri sosyal medyada anlamak tuhaf. Ha şöle olabilirdi düzgünce ifade edebilirdi niyeti ile kendini sonrasında benden aynısını isteyebilirdi. Ardından buluşma randevusu. Bu kadar yani sonrasında samimiyet içerisinde isteyebilir aramayı ama yani
Yahu zaman ayırmak çok güzelde insana bi merak zamanı bırakmıyosunuz. Kadınlar erkekler gibi değil ki. Yazdı mı yazacak mı heycanı olmadan hemen konuşmak tüketmedir bence. Ha duygusal bir şey isteyen biri değilse anlarim
Ozaman niyetini ifade edip buluşmayı isteyecek kardeşim. Tel nedir yani. Sosyal medya birer araç kendi şahsi hayatını geliştirmek için sen tut ordan biriyle tanış sosyal medyada ilişki yaşa. Bu nasıl mantıktır beģendiğime yatırım yapayım... görünüş oke ise sonra devamına bakarız icabı. Bu mal seçmekten öteye gitmiyor maalesef
Ya işte mesajda karşı taraftan cevap bekleme süresi falan derken uzuyor, e bir de konuşurken insan kendini daha net ifade eder. Kötü bir şey değil bence. Az zamanda daha çok şey konuşulur
Fazla iç içe olmuşsunuzdur. Her haltı bilme bildirme vs vs. Şahsi hayatlar yok neredeyse... sonra kısır döngü kontrol manyaklığı hepsi telefonla olduğu için
Özgüven insanların sınırlarını aş demiyor. Sıcak kanlılık olabilir lakin hayat belli. O dahi sınırda tutulmalı diye düşünüyorum. Türkiyedeyiz kardeşim seri katiller var 🤣
😂🤣😂🤣😂 burası Türkiye heran hersey olabilir dimi 😂🤣😂 bazen bende birisi ile arkadaş olunca daha baştan kanım kaynıyor kendime yakın hissediyorum bütün hayatımı anlatıyorum sana da olmuyor mi böyle anlık şeyler 😇😇😇
oldu ve boyunun ölçüsünü aldin ama bunu herkese kiyaslaman yanlis bence o kişi sana hata yaptı belki ben yapmam hatta sana senden daha çok değer veririm bunu bilemeyiz ama yüreğin kalbin bu durumda baş rol oynuyor
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Saçma bir çıkış. Konuşarak tanıyacaksın sonuçta, ne kadar saçma.
Konuştu bal kabağı. Hemen niye konuşayım. Eskiden beģendiğin insana önce kur yapılırdı...
Ya kur tabii ki yapılır o ayrı bir şey ama eskiden sosyal medya denen bir şey yoktu, bu yüzden her şey daha uğraştırıcı oluyordu ama daha da güzeldi. Şimdi ise o kuru yapmak güzel ama ilişkiler ve karakterler b*ktan diye uğraşmak zor geliyor aslında
Hah işte sen herkese böyle yaklaşırsan olur zaten normal değil mi? Aşama aşama yorulmayı istemeyen erkek gerçekten beğenmemiştir zaten klasik yani
Hayır ben uğraşmayı seçebilecek biriyim ve kolay kolay da ilişkiye adım atmam, genel olarak durum bu anlamında dedim 😅
Aman hızlı giden her şey sıkıntı. Karakteri sosyal medyada anlamak tuhaf. Ha şöle olabilirdi düzgünce ifade edebilirdi niyeti ile kendini sonrasında benden aynısını isteyebilirdi. Ardından buluşma randevusu. Bu kadar yani sonrasında samimiyet içerisinde isteyebilir aramayı ama yani
Hemen hemen aynı şeyleri yaşadım seni anlıyorum ama bendeki tam tersi durumdu 😒
Arayan kişi sendin galiba
Yok yaşadıklarını biraz daha tersten yaşadım
Anladım
Büyük ihtimalle bunu diyen ben olurdum. Yazışıp az çok tanımadan aramayı saçma buluyorum
Aynen sonunda anlayan biri ya. Teşekkürler canım
Rica ederimm
@bilinmezderyalar iyi geceler, sitede yeniyim de bir şey sorcam ilk seni görüp yazdım rica etsem mesaj atar mısın?
Bana onu diyecek birini tanımıyorum
Yani ne anlam
Yani anlamı ne?
Ben ona zaman ayırıp konuşma teklif edeceğim o bana düstursuz diyecek, madara ederim onu, bu tamamen saygısızlık kabul edilir yanı yok.
Yahu zaman ayırmak çok güzelde insana bi merak zamanı bırakmıyosunuz. Kadınlar erkekler gibi değil ki. Yazdı mı yazacak mı heycanı olmadan hemen konuşmak tüketmedir bence. Ha duygusal bir şey isteyen biri değilse anlarim
Ben onu yapacak Bi adam değilim zaten de, o tepkiyi de kabul edemem yani. Ama erkekler de belirsizliği hiç sevmez onu da söyleyeyim
Ozaman niyetini ifade edip buluşmayı isteyecek kardeşim. Tel nedir yani. Sosyal medya birer araç kendi şahsi hayatını geliştirmek için sen tut ordan biriyle tanış sosyal medyada ilişki yaşa. Bu nasıl mantıktır beģendiğime yatırım yapayım... görünüş oke ise sonra devamına bakarız icabı. Bu mal seçmekten öteye gitmiyor maalesef
Helal olsun lan sana delikanlı kızmışsın harbiden, niyetin neyse herif gibi söyle telefonla beni uğraştırma diyorsun galiba 😄
Vallaha ya bune
Senin gibi orjinal kızın sosyal medyada ne işi var mk
Yıkarım lan ortalıği 🤣
Bi bilsem. Iki tane kız çocuğum var ortamı gözlemliyorum
Yanı mesajla konusmaktansa aramak daha iyi oluyor
Tamamda henüz kendini tanıtmamış bile istanbuldan ne iş yapıyosun. Sonra bana sordu arayım mı? Nedir bu yani
Ya işte mesajda karşı taraftan cevap bekleme süresi falan derken uzuyor, e bir de konuşurken insan kendini daha net ifade eder. Kötü bir şey değil bence. Az zamanda daha çok şey konuşulur
Ben mendil dönemindeyim henüz mektup vs vs
Arayıp konuşmanın bir sıkıntısı olmaz
Neden ya eskiden ne güzel mendiller vardı aradan zaman geçip heycan yapılıyordu. Niye herşeyi tüketiyosunuz ya
Eskiden telefonda yokdu o zaman niye mesajlasiyorsun
Abahahahha iyidi. Yahu duygularda insan yavaş gitmeli bence
Mektuplas o zaman. Aylarca bu şekilde vakit geçirebilirsiniz
En uzun ilişkin ne kadardı?
1 sene
Işte bak ne deyim
Bunun telefonla konuşmakla alakası ne 😀
Fazla iç içe olmuşsunuzdur. Her haltı bilme bildirme vs vs. Şahsi hayatlar yok neredeyse... sonra kısır döngü kontrol manyaklığı hepsi telefonla olduğu için
Senin en uzun ilişkin ne kadar oldu
4 sene
Yani 2 sene öyle 5 sene de evli
Şu an ayrisiniz galiba
Tabiki yoksa burada işim ne?
Demekki herşeyi 1 senede yaşamakla 7 sene yaşamak arasında bir fark yok. İkimizde yalnızız 😂
Yok benim 2 çocuğum var 😆
Deli 😀
O ne demek 🤔
Dengesi olmayan
düstürün ne demek
Yani hızlı gidiyor. Dengesiz
peki tamam derim bir daha da aramam kendisinin teklif etmesini beklerim
Dengesizlik değil mi? Konuşmadan daha aramayı istemesi?
öz güveni yüksek olamaz mı ya da o an sıcak kanlı davranmak istemiş olamaz mı
Özgüven insanların sınırlarını aş demiyor. Sıcak kanlılık olabilir lakin hayat belli. O dahi sınırda tutulmalı diye düşünüyorum. Türkiyedeyiz kardeşim seri katiller var 🤣
😂🤣😂🤣😂 burası Türkiye heran hersey olabilir dimi 😂🤣😂 bazen bende birisi ile arkadaş olunca daha baştan kanım kaynıyor kendime yakın hissediyorum bütün hayatımı anlatıyorum sana da olmuyor mi böyle anlık şeyler 😇😇😇
Oldu boyumun ölçüsünü aldım
Ondna diyorum işte. Olgunluk insanın duygusunu korur yani
oldu ve boyunun ölçüsünü aldin ama bunu herkese kiyaslaman yanlis bence o kişi sana hata yaptı belki ben yapmam hatta sana senden daha çok değer veririm bunu bilemeyiz ama yüreğin kalbin bu durumda baş rol oynuyor
olgunluk güzeldir ama bazen insan sevdiğinin yanında ya da onunla konuşurken çocuk gibi oluyor
Sevgi aşamasına gelinebilinse
sevgi aşamasına gelmeden bi on görü ya da düşünce fikir kendi kafanda kuramaz misin acaba...
Aranan kişimi diyor
Evet. Daha düzgün konuşulmadı bile
Bilmem benim sinirlerim bozulurdu bidahada aramaz sormazdım
Bir insan konuşmadan daha neden hemen aramak ister? Anlam veremiyorum
Akışına bırak kasma
Ayyy tipik