Bizim komşu diyor ki beni bu yaştan sonra kimse almaz. Çok sinirleniyorum saçma değil mi oturup birinin seni almasını beklemek?

25 yaşına gelmiş ve demiş ki "beni bu yaştan sonra kimse almaz " yani oturmuş evde birinin onu eşya gibi almasını beklemiş
Güncellemeler
+1 yıl
Sonra bana diyorlar ki yok sen kibirlisin. Bir insanın bunu düşünmesi ve insanlara söylemesi kendine yapacağı en büyük kabalık.
Bizim komşu diyor ki beni bu yaştan sonra kimse almaz. Çok sinirleniyorum saçma değil mi oturup birinin seni almasını beklemek?
Cevapla