Komşuya Rezil oldum Çok mu kafaya takıyorum?

Geçenlerde komşu geldi bize çocuk var haliyle ortalık biraz dağınık yerlerde oyuncaklar falan ama rezil olduğum konu bu değil komşu gelmeden önce bebeğimin altını değiştirmiştim ocakta da yemek vardı bezi bir kenara koydum unutmuşum sonra yemeğimi koydum yiyecekken kapı çaldı komşu geldi oturuyoruz bir anda bezi unuttuğum aklıma geldi bir çaba komşu oraya bakmasın söyleyip alsam mı yoksa söylemesem mi derken gördü bezi bir garip baktı hemen aldım attım kusura bakmayın unutmuşum falan filan dedim ama olan oldu. Aklıma takıldı çok moralim bozuldu. Sizcede fena rezil mi oldum yoksa anneyim olur böyle şeyler mi?
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar cevaplarınız için çok teşekkür ederim. İçim rahatladı hepinizde anlayışlı bir şekilde karşıladınız olan oldu tabi artık umarım komşum da anlayışla karşılamış ve çoktan unutmuştur.
Komşuya Rezil oldum Çok mu kafaya takıyorum?
Cevapla