1 senelik ilişkimde tartıştık, bunları dedi. Bu laflar kızgınlıkla denir mi yoksa gerçekten içinden geçen şeyler mi?

1 senelik ilişkimde tartıştık, bunları dedi. Bu laflar kızgınlıkla denir mi yoksa gerçekten içinden geçen şeyler mi?
Ayrıldım zaten
1 senelik ilişkimde tartıştık, bunları dedi. Bu laflar kızgınlıkla denir mi yoksa gerçekten içinden geçen şeyler mi?
Cevapla