Öfke anında söylenen sözler gerçeği yansıtır mı,
yoksa göz ardı edebilir misiniz?
yoksa göz ardı edebilir misiniz?
Ben en son söylenecek şeyi sırf öfkelendi diye ilk söyleyen insanları, paylaştığın şeyi sana karşı kullanan insanları, ve sırf can acıtmak için boş konuşan insanları ailemde dahi olsa hayatımdan çıkartıyorum bir süredir. Ve huzur buldum 😇
Ben bana söylenen kötü sözleri unutmam, küs kalamam ama yeri gelince hatırlatırım
Yansıtmaz maalesef, öfke ile kalkınca genelde zararla oturuyorum bu huyunu torpuledim ama çok sevdiğim biri damarıma bastı ne yazık ki gerçekçi olmayan şeyler söyledim, mesela git dedim gitmesini istemezdim ama mecbur kalıyor insan ya
Aslında tam o insanın sana ne kadar değer verdiğini o esnada görebiliyorsun bence. Çünkü seni seven biri her ne olursa olsun kırmamak için sesini bile yükseltmiyor.
Cevap
18Cevap
İs karası gibiyim
O temiz ellerinde
Dil yarası gibiyim
O masum sözlerinde
Mum gibiyim
Senin ışıl ışıl gözlerinde
Kum gibiyim
Uçsuz bucaksız çöllerinde
Kış gibiyim
Yakan yaz güneşinde
Çağıran bir şeyler var hep beni uzak şehirlerde
Bana ait bir şeyler var o sert gülüşlerde
öfke anında ; kadinlar aglar , erkekler bagirir...
öfkeliyken kadının gözyasina erkegin sözlerine aldiriş etmemek lazim...
Bazen içine attıklarını dışa atmak istiyorsun bağırdığında o an fırsat diyorsun
Bir öfke anında bir de alkollü iken gerçekler denir hep.
Göz ardı edemem...
Sınırlı iken ve sarhoş iken kimsenin sözüne takilmam. Sarhoşken bilinç dışı konuşur. Sinirliyken karşısındakini kalbini kırmak için söylenir. Gerçekliği ifade etmez ikisi de
Yansıtmaz.
Öfke insanı çileden çıkarıyor ve o aklı kullanmak aşırı zor
Öfke ve Sarhoşluk anı bana göre gerçeklik oranın %99 olduğu anlardandır
Söyleyen kişinin senin hakkında düşündüğü ve içine attığı gerçeklerdir. Küfürler değil.
Karşı tarafın canını yakmak için söylenen sözlerin doğrusu olmaz. Anlık öfke ile herşey söylenir.
Göz ardi edemem, kendim öfke aninda gercek disi sözler de soylesem bazen gercegi yansitiyorum oyuzden karsiyi da oyle bilirim
Çocuklar, sarhoşlar ve sinirlenenler gerçeği söyler
Daha bu sabah öfkeyle bir sürü kötü şey söyledim pişmanım
Evet saklanan o zaman ortaya çıkıyor ve ciddiye almak gerekir
Ah öldürse daha iyi 😂
pişman oldumu ona bakarım
Sinir anında söylendiği için çok takmam
Evet bilinç altı ortaya çıkar
Gerçeklik payı vardır.
İnsan sinirle söylediklerine genelde pişman olur
Genelde yanlış söylenen sözlerdir
Ben sana 3 kere yazdım niye cevap vermedin kezoo
Gerçeği yansıtıyor
Yansıtır evet, bilinçaltı direk üste çıkar bence
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?