Eşim erkek arkadaşlarıyla buluşmuyorum diye bana kızıyor?

Zaten en yakınlarıyla tanıştkm buluştuk falan. Hala daha tanışmadığım arkadaşları var. Diyor ki bugün X ile buluşalım. Diyorm ben napıcam erkekle ne konuşucam? Hani sevgilisi eşi olsa birlikte bulusalım konusuru diyorum tamam buluşma doğru bulusup napıcaksın onlr da saf gibi bizim cagırmamızı bekliyor falan diyor. Ya ben eşimin erkek arkadaşlarıyla yakın olup tanışmak Zorunda myım? Bana bu yüzden trip atıyor? En yakjnlarıyla zaten eşli falan buluşmuştuk
Eşim erkek arkadaşlarıyla buluşmuyorum diye bana kızıyor?
Cevapla