Kocamın kız arkadaşları var diye kavga ediyorum, normal mi?

Biz nişanlıyken bir arkadaşı vardı el ele göz göze resim tutturdu aramda bir şey yok diye normal fotoğraf bunda bir şey yok diye herneyse mesajta da geçmişe dair bir şey görüp yakalayamadım neyse eşimin bazı birkaç arkadaşı daha var henüz yeni evliyiz fakat o kızları sadece ismi var cismi yok telefonda görüşüyormuş ama eve geldiğinde ne hikmetse ben hiç denk gelmedim kıyameti kopardım birbirimize girdik sonuçta adam gibi olan güven verir tanıştırır dedim öyle değil mi? Bu arkadaşım bak der yanımda konuşur aramda bir şey yok diyip duruyo sadece bu çözüm mü yani.

Kocamın kız arkadaşları var diye kavga ediyorum, normal mi?
Cevapla