Kocam genç kızlarla konuşuyor hep. Benim yanımda bile. Sizce neden böyle yapıyor?

Arkadaşlar kocam ve ben 8 yıllık evliyiz, severek evlendik ve mutlu bir evliliğimiz var. Yani bir problemimiz yok aramızda bir soğukluk da yok.

Ama benim kocam sürekli genç kızlarla konuşuyor, onlarla arkadaşlık ediyor. Üstelik bunu gizli saklı yapmıyor benim yanımdayken bile gidiyor gençlerle konuşuyor, ki kocam da gayet yakışıklı dikkat çekici bir erkek.

Ben sana aşığım sen benim hayatımın anlamısın diyor ama yine de bunu yapmaya devam ediyor. Ben itiraz etmeye kalksam zaten bir şekilde sıyırıyor kendini aradan konuyu dağıtıyor geçip gidiyor.

Neden böyle yapıyor kocam sizce beni sevmiyor mu?

Kocam genç kızlarla konuşuyor hep. Benim yanımda bile. Sizce neden böyle yapıyor?
Cevapla