A kisisi: sessiz sakin, pasif, kendi halinde.
Ve egitimli biri.
İyi anlasiyorduk ve beni dinliyordu.
Yönetebiliyordum.
Seviliyordum seviyordum.
İlgisiz kalmaktan korkardim.
Sürekli iletişim halinde olmak isterdim.
Uzun uzun kendimi anlatır ifade eder tatmin edilmeyi beklerdim.
Hediyeler alır sürprizler yapar, surekli ilgilenirdim.
Beni ailene savunmuyorsun derdim.
Kiskanirdim.
Hep ben sorun cikarirdim.
Kiskanmazdi. Guvenirdi.
Annem sevemedigi icin
Ben terk ettim.
(Lise yılları)
B kisisi: egitimli idi. Annem cok begendigi icin bu kisiyle devam etmek istedim
Soguk, tuhaf ve saplantili oldugunu gördüm Kiskanirdim. Yonetemezdim.
Surat asan biri ve yalanciydi. Ben terk ettim.
(Universite yillari)
C kisisi: annem cok efendi dedigi icin tanimayi kabul ettim.
Egitimli idi
Evlendim. Surat asan biri.
Yonetemedim. Beni ailene savunmuyorsun derdim. Kiskanilmazdim. Kiskanirdim.
Ve kendimi de ifade edemedim, ayrildim.
(İs hayati zamanlari)
D kisisi: anneme sormadim kendim sectim.
Merhametli. dürüst, benzer acıları yasamis evlilik yapmis biri.
Ortak degerlerde anlasacagimizi düşündüm. Evlendim
Egitimsiz. Surat asan biri. Ona da beni ailene savunmuyorsun diyorum, ve ilgisiz kaldigimda korkuyorum. Panik oluyorum. Kiskaniyorum. Kiskanilmiyorum. Ama sevildigimden eminim.
(Simdiki Zaman)
sizce ben hepsinde ayni seyleri isteme (yonetme arzusu, ve pasif bireyleri hayatima cekme) konusunda ayni döngüde miyim?
Bunları neden yazıyorum hem başka insanların görüşlerini almak için,
Hem de kendimi tanimak icin.
Benzer insanları hayatıma alıp sonra hep aynı şeyi yaşıyorum Ya bu da benim kaderimmiş demek istemiyorum bu döngüyü kırmak için önceki ilişkilerimdeki beklentilerimden artik vazgececegim.
Simdiki esim bunların icinde en kalitelisi. Kaybetmek istemiyorum kendime ceki duzen vermeliyim. Ne yapmalıyım.
(Hepinizin hayatına insanlar girmiştir lütfen kınamayınız kınadığınız şey başınıza gelmedikçe ölmeyeceksiniz)
Ve egitimli biri.
İyi anlasiyorduk ve beni dinliyordu.
Yönetebiliyordum.
Seviliyordum seviyordum.
İlgisiz kalmaktan korkardim.
Sürekli iletişim halinde olmak isterdim.
Uzun uzun kendimi anlatır ifade eder tatmin edilmeyi beklerdim.
Hediyeler alır sürprizler yapar, surekli ilgilenirdim.
Beni ailene savunmuyorsun derdim.
Kiskanirdim.
Hep ben sorun cikarirdim.
Kiskanmazdi. Guvenirdi.
Annem sevemedigi icin
Ben terk ettim.
(Lise yılları)
B kisisi: egitimli idi. Annem cok begendigi icin bu kisiyle devam etmek istedim
Soguk, tuhaf ve saplantili oldugunu gördüm Kiskanirdim. Yonetemezdim.
Surat asan biri ve yalanciydi. Ben terk ettim.
(Universite yillari)
C kisisi: annem cok efendi dedigi icin tanimayi kabul ettim.
Egitimli idi
Evlendim. Surat asan biri.
Yonetemedim. Beni ailene savunmuyorsun derdim. Kiskanilmazdim. Kiskanirdim.
Ve kendimi de ifade edemedim, ayrildim.
(İs hayati zamanlari)
D kisisi: anneme sormadim kendim sectim.
Merhametli. dürüst, benzer acıları yasamis evlilik yapmis biri.
Ortak degerlerde anlasacagimizi düşündüm. Evlendim
Egitimsiz. Surat asan biri. Ona da beni ailene savunmuyorsun diyorum, ve ilgisiz kaldigimda korkuyorum. Panik oluyorum. Kiskaniyorum. Kiskanilmiyorum. Ama sevildigimden eminim.
(Simdiki Zaman)
sizce ben hepsinde ayni seyleri isteme (yonetme arzusu, ve pasif bireyleri hayatima cekme) konusunda ayni döngüde miyim?
Bunları neden yazıyorum hem başka insanların görüşlerini almak için,
Hem de kendimi tanimak icin.
Benzer insanları hayatıma alıp sonra hep aynı şeyi yaşıyorum Ya bu da benim kaderimmiş demek istemiyorum bu döngüyü kırmak için önceki ilişkilerimdeki beklentilerimden artik vazgececegim.
Simdiki esim bunların icinde en kalitelisi. Kaybetmek istemiyorum kendime ceki duzen vermeliyim. Ne yapmalıyım.
(Hepinizin hayatına insanlar girmiştir lütfen kınamayınız kınadığınız şey başınıza gelmedikçe ölmeyeceksiniz)
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
neden birilerini yönetmek istiyorsun ki? sen eş misin müdür mü? Hadi kıskanmak ve kıskanılmak (psikolojik vaka haline dönmedikçe) normal. Hadi "ailene karşı beni savunmuyorsun" cümlesini de anlarım ama yönetmek öyle saçma bir şey ki.
Her şey senin kontrolünde ve senin istediğin gibi olmasını istersen yalnız kalmaya mecbursun. Böyle bir hayat hem karşındakini hem de seni tüketecektir. Bazı şeyleri oluruna bırakacaksın, olduğu gibi kabul edeceksin.
Annem babami cok yoneten biri idi. Ve babamda pasif biri idi. Galiba rol model aldigim evlilik bu.
Bunu aşman gerekiyor. Gerekirse profesyonel destek al ama bunu aş. Senin suçun değil ama çözümü sende. 3-5 kişi saymışsın, annenin seçtikleri hep en kötüleri, annenin seçimleri gayet sağlıksız.
Kendi mutluluğun için yap bunu. Bugüne kadar yönetmeye çalıştın mutlu olamadın, bir de diğer türlüsünü denemeye çalış.
Evet cok haklısınız. Bugun bu farkindaliga vardigim icin boyle bi liste çıkardım kendimi tanimak istedim baktim ki hep yonetme arzusu var. Belirsizlige gelemiyorum. Hersey benim bilgim dahilinde olmali istiyorum bunun sagliksiz oldugunu bildigim halde. .
Kucukkende annem tarafindan cok ilgi gormedigim icin hep cok ilgi manyağı biri oldum ve ondan alamadigimi aradim aslinda.
Annemin secimlerine onem vermek de, hep onun gozunde bi deger kazanmak istememdi (dedigini yaparsam onaylanirim dusuncesi idi)
Artık 30 yaşındayım kendimde bir anneyim. Artık her şeyin farkındayım ve onun onayına ihtiyacım yok gerektiği yerde hayır diye biliyorum keşke bu farkındaliga da 18 yaşındayken de ulaşmış olsaydım
en azından çözüm için gayret gösteriyorsunuz, kabullenmek en zorudur, çözüm genelde daha kolaydır. umarım çözersiniz.
Cok teşekkür ederim insallah.
Sevildigimi hissediyorum diyosun boş ver kıskanılmasan da olur Allah bozmasın
Guzel yorumun icin cok tesekkur ederim
Ne demek rica ederim