Hayatima giren kisilerin analizini yaptim sizce benim sorunum ne?

A kisisi: sessiz sakin, pasif, kendi halinde.
Ve egitimli biri.
İyi anlasiyorduk ve beni dinliyordu.
Yönetebiliyordum.
Seviliyordum seviyordum.
İlgisiz kalmaktan korkardim.
Sürekli iletişim halinde olmak isterdim.
Uzun uzun kendimi anlatır ifade eder tatmin edilmeyi beklerdim.
Hediyeler alır sürprizler yapar, surekli ilgilenirdim.
Beni ailene savunmuyorsun derdim.
Kiskanirdim.
Hep ben sorun cikarirdim.
Kiskanmazdi. Guvenirdi.
Annem sevemedigi icin
Ben terk ettim.
(Lise yılları)


B kisisi: egitimli idi. Annem cok begendigi icin bu kisiyle devam etmek istedim
Soguk, tuhaf ve saplantili oldugunu gördüm Kiskanirdim. Yonetemezdim.

Surat asan biri ve yalanciydi. Ben terk ettim.
(Universite yillari)


C kisisi: annem cok efendi dedigi icin tanimayi kabul ettim.
Egitimli idi
Evlendim. Surat asan biri.
Yonetemedim. Beni ailene savunmuyorsun derdim. Kiskanilmazdim. Kiskanirdim.
Ve kendimi de ifade edemedim, ayrildim.
(İs hayati zamanlari)

D kisisi: anneme sormadim kendim sectim.
Merhametli. dürüst, benzer acıları yasamis evlilik yapmis biri.
Ortak degerlerde anlasacagimizi düşündüm. Evlendim
Egitimsiz. Surat asan biri. Ona da beni ailene savunmuyorsun diyorum, ve ilgisiz kaldigimda korkuyorum. Panik oluyorum. Kiskaniyorum. Kiskanilmiyorum. Ama sevildigimden eminim.
(Simdiki Zaman)



sizce ben hepsinde ayni seyleri isteme (yonetme arzusu, ve pasif bireyleri hayatima cekme) konusunda ayni döngüde miyim?

Bunları neden yazıyorum hem başka insanların görüşlerini almak için,
Hem de kendimi tanimak icin.

Benzer insanları hayatıma alıp sonra hep aynı şeyi yaşıyorum Ya bu da benim kaderimmiş demek istemiyorum bu döngüyü kırmak için önceki ilişkilerimdeki beklentilerimden artik vazgececegim.

Simdiki esim bunların icinde en kalitelisi. Kaybetmek istemiyorum kendime ceki duzen vermeliyim. Ne yapmalıyım.



(Hepinizin hayatına insanlar girmiştir lütfen kınamayınız kınadığınız şey başınıza gelmedikçe ölmeyeceksiniz)
Hayatima giren kisilerin analizini yaptim sizce benim sorunum ne?
Cevapla