İnsanlarla tanışdıkça kendi hayatımın çok kötü olduğunu görüyorum bu yüzden iyice asosyal oldum. İyi mi yapiyorum?

Her tanıştığım kişiyle kendimi karşılaştırıyorum ve sonra moralim daha çok bozuluyor ölümü düşünüyorum depresyona giriyorum bu yüzden etrafimdan insanlari sildim ve kimseyle konuşmuyorum

İnsanlarla tanışdıkça kendi hayatımın çok kötü olduğunu görüyorum bu yüzden iyice asosyal oldum. İyi mi yapiyorum?
Cevapla