İnsanlar gözüme batıyor, sizce ne değişti ya da sorunum ne?

Ben insana insan demem Adriana Lima sevmez olunca.

Bu aralar çevremde ki insanlar ne yapsa gözüme batıyor direk gıcık oluyorum ve çok soguk davranıyorum.

Önceden hümanisttim herkese iyi davranır severdim şimdiler de ise bakışlarım bile sertleşti her insan gözüme batıyor sizce ne degişti ya da sorunum ne ?
İnsanlar gözüme batıyor, sizce ne değişti ya da sorunum ne?
Cevapla